METRO GROUP

Partner voor ondernemend Nederland

Makro Bezorgservice

Uw bestelling bij u op de zaak bezorgd

Makro Bezorgservice: uw bestelling bij u op de zaak bezorgd

Sommige producten zijn te zwaar om zelf te vervoeren. En als ondernemer heeft u het druk genoeg. Dan heeft u geen tijd om alternatief vervoer te regelen. Het werk moet doorgaan. Dan biedt onze bezorgservice voor wit- en bruingoed en seizoensartikelen (tuinmeubelen, buitenkeukens) uitkomst.

De bezorging regelt u bij de klantenservice in uw vestiging.

  1. 1.

    Kies uit Bezorgservice Basis of Bezorgservice Easy, waarbij u de vastgestelde bezorgkosten afrekent;

  2. 2.

    Maak een afspraak voor de bezorgdag;

  3. 3.

    Op http://fiege.myshipment.nl/ kunt u de definitieve aflevertijden opvragen;

  4. 4.

    Neem bezorging in ontvangst.

De bezorging leveren we vanaf de eerstvolgende werkdag bij u af. Op maandag tot en met vrijdag tussen 07.30 en 19.30 uur.

Bezorgservice Basis

  • bezorging tot over de eerste drempel (voor de waddeneilanden tot aan het depot);
  • het oude apparaat nemen we retour mee.

Bezorgkosten: 25 euro exclusief btw.

Bezorgservice Easy

  • bezorging tot op de plek van bestemming (etage) *;
  • het oude apparaat nemen we retour mee;
  • tv-zenders stellen we eventueel voor u in;
  • witgoed sluiten we eventueel aan.

Bezorgkosten: 35 euro exclusief btw.

* Bezorgservice Easy is niet mogelijk voor de Waddeneilanden


Vragen over de bezorging? Bel Fiege Home Deliveries

Neem voor vragen over de bezorging rechtstreeks contact op met onze bezorgdienst Fiege, telefoonnummer 0114 – 318 871.

Niet tevreden? Bel Makro Customer Service Center

Meld het ons. De Makro Bezorgservice is een belangrijk onderdeel van onze dienstverlening. Neem bij problemen contact op met:

Makro Customer Service Center:
Telefoonnummer 0900 - 20 25 300 (€ 0,20 per gesprek)