METRO GROUP

Partner voor ondernemend Nederland

Garantie en reparatie

Veilig en vertrouwd inkopen doen

Als u inkopen doet, wilt u kunnen genieten van uw aankopen. Dat bij aankomst op de zaak blijkt dat iets niet functioneert, is het laatste wat u wilt. Daarom krijgt u op al onze artikelen altijd de originele fabrieksgarantie van onze leveranciers. Op elektro-artikelen van onze eigen huismerken Watson en Alaska krijgt u zelfs 2 jaar volledige garantie. Kortom, bij Makro inkopen is veilig en vertrouwd.

Extra zekerheid

En vindt u onze standaardgarantie niet genoeg? Dan kiest u met Makro Garant voor nóg meer zekerheid. Hiermee verruimt u garantietermijnen en –dekkingen van veel apparatuur. Maximale zekerheid, minimale kosten. Dát is Makro Garant.

Reparatieservice

Heeft u een artikel gekocht dat defect of beschadigd is? Wij repareren het, ook ná de garantieperiode. Geef het artikel af bij de klantenservice in uw vestiging. Vergeet niet de originele aankoopfactuur mee te nemen.

Onze reparatiespecialisten voeren de reparatie uit. Wij spreken een reparatietermijn af en houden de voortgang in de gaten. Over eventuele kosten maken we vooraf heldere afspraken. Dus geen kosten zónder uw toestemming.

Vragen over de voortgang van uw reparatie?

U wilt informatie over de voortgang van een reparatie? Neem contact op met ons Customer Service Center: 0900 - 20 25 300 (€ 0,25 per minuut).