DISH-starter
DISH Website
Moet ik DISH Website op mijn computer installeren om mijn website te kunnen bewerken?
Nee dat hoeft niet. Om je website te bewerken log je in op dish.co of op website.dish.nl en kun je eenvoudig je website bewerken.
Heb ik bepaalde voorkennis nodig om mijn DISH Website te maken?
Voor DISH Website heb je geen IT kennis nodig. De website is speciaal voor mensen in de horeca ontwikkeld.
Hoe kan ik mijn DISH Website bewerken?
Om je website te bewerken log je in op dish.co of op website.dish.nl en kun je eenvoudig je website bewerken.
Heb ik een eigen domeinnaam nodig om de website op te zetten?
Bij het opzetten van je website biedt DISH je een gratis domeinnaam aan.
Kan ik een eigen domeinnaam gebruiken?
Als je een bestaande domein wilt gebruiken, kun je deze koppelen met je website. Let op: dit is alleen mogelijk met DISH Professional
Kan ik mijn website op mijn mobiel of tablet bewerken?
Je website onderweg bewerken is geen probleem! Met de DISH app kun je je website bewerken waar en wanneer je wilt, zowel vanaf je tablet of mobiel. Klik hier en bekijk hoe eenvoudig je je website kunt bewerken.
Kan ik hulp krijgen bij het opzetten van de DISH Website?
Jazeker! Klantenservice is een gratis onderdeel van DISH.
DISH Reservation
Wat gebeurt er als ik een reserveringsaanvraag bevestig of afwijs?
Je gast ontvangt een e-mail met de bevestiging of afwijzing. Je hebt altijd de mogelijkheid een kort bericht aan de e-mail toe te voegen.
Ik wil niet dat reserveringen automatisch worden bevestigd.
Kan ik alle reserveringen afzonderlijk bevestigen?
Dat kan! Je kunt altijd beslissen tot welke groepsgrootte je reserveringen automatisch wilt bevestigen. Stel je dit bijvoorbeeld in op 4, dan worden alle reserveringen voor maximaal 4 personen automatisch bevestigd.
Welke informatie moet de gast opgeven bij het online reserveren?
De gast geeft zijn naam, e-mailadres en telefoonnummer op in het reserveringssysteem
Hoe word ik op de hoogte gesteld van nieuwe reserveringen?
Van elke nieuwe reservering ontvang je automatisch een e-mail.
Hoe zet ik een dag dicht in het reserveringssyteem?
Met de uitzonderingsuren of dagen kun je instellen wanneer je geen of op andere tijden reserveringen wilt ontvangen. Als je bijvoorbeeld op een feestdag gesloten bent, kun je hier instellen dat je gesloten bent. Als je op een bepaalde dag eerder of later opent, kun je ook dat in de uitzonderingsuren aangeven.
Hoe zet ik mijn reserveringssysteem op mijn website
Als je inlogt bij DISH Reservation vind je onder het kopje 'Help' de HTML code om het reserveringssyteem op je website te zetten. De code kan gewoon gekopieerd en geplakt worden, waarna de widget automatisch wordt ingeladen.
Moeten gasten voor een bepaalde tijd reserveren?
Je kunt zelf instellen voor wanneer er gereserveerd moet worden. Stel je in dat gasten 2 uur van te voren moeten reserveren, dan kunnen gasten die om 18.00 willen komen tot 16.00 online bij je reserveren.
DISH Weblisting
Waarom is het belangrijk om jouw Google-bedrijfsvermelding te beheren?
Met je Google-bedrijfsvermelding houdt je jouw aanbod en informatie up-to-date om een professionele en betrouwbare indruk van je bedrijf achter te laten en snel op recensies te kunnen reageren.
Hoe ga ik om met negatieve recensies in Google?
Google staat het verwijderen van negatieve recensies niet toe. Als een recensie negatief is of een vertekend beeld geeft, kun je deze markeren in Google Zoeken of Google Maps.
Hoe snel worden verandering die ik in DISH Weblisting maak gepubliceerd op Google?
Als DISH Weblisting is verbonden met je Google-vermelding, worden alle verandering die je maakt direct gedeeld met Google. Zodra Google de veranderingen heeft nagekeken wordt dit gepubliceerd in je bedrijfsprofiel.
Staat het antwoord op jou vraag er niet bij? Ga dan naar het DISH hulpcentrum.