Reparatie en garantie - algemeen

Een bij Makro gekocht artikel is defect: wat moet ik doen?
Bied het artikel (samen met de aankoopfactuur) ter reparatie aan bij de klantenservice in de Makro-vestiging. Betreft het een groot artikel? Neem telefonisch contact met ons op en vraag om reparatie door een monteur aan huis. Twijfel je over de aard en omvang van de reparatie? Neem dan contact met ons op. (Houd de aankoopfactuur bij de hand, dan kunnen we je snel helpen.)

Wat doe ik als ik de aankoopfactuur van een defect artikel kwijt ben?
Vanaf 20 februari 2020 staan al je aankoopfacturen in de Makro app. Oudere facturen kun je opvragen bij onze klantenservice, dat doe je via het contactformulier met vermelding van je klantnummer en de aankoopvestiging en -datum. We kunnen de factuur ook in de vestiging voor je opzoeken, als je het defecte artikel komt brengen.

Wat is de status van mijn reparatie?
Neem voor informatie over de reparatie contact op met Makro klantenservice.

 

Heb je een andere vraag? Neem dan contact met ons op.