Webshop


Wie kan gebruik maken van de webshop?
De webshop (webshop.makro.nl) is exclusief voor Makro klanten. Met jouw Makro-pas gekoppeld aan je MijnMakro account krijg je toegang tot een selectie food- en non-foodproducten, zodat je alles in huis hebt om gestroomlijnd te ondernemen.

Wat is het assortiment?
Vanaf nu vind je een selectie producten van Makro op één vaste plek: in onze nieuwe webshop. De komende maanden breiden we het assortiment stap voor stap uit.

Wat zijn de bezorgkosten?
In je winkelwagen is te zien wat de exacte bezorgkosten zijn. Deze kunnen variëren tussen:
- € 9,99 exclusief btw voor reguliere zendingen welke worden bezorgd door DHL.
- € 30,00 exclusief btw voor TV’s met een beeldschermdiagonaal van 48 inch of groter en ons BBQ en tuinassortiment welke groot en zwaar zijn maar wel door 1 persoon geleverd kunnen worden. De zending wordt bezorgd door DHL, Postnl of ons eigen vervoer. Zodra de zending is verstuurd ontvang je de tracking gegevens en zie je met welke vervoerder je bestelling geleverd wordt.
- € 40,00 exclusief btw voor groot en zwaar BBQ en tuinassortiment welke door 2 personen bezorgd moeten worden door PostNL.
- Bij een combinatie van bovenstaande artikelen zal het hoogste verzendtarief in rekening worden gebracht. 

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Je kunt je bestelling met iDEAL of creditcard (Visa/MasterCard) afrekenen.

Wanneer wordt er bezorgd?
Voor de meeste artikelen geldt voor 17.00 uur besteld, dan heb jij je bestelling de volgende werkdag op locatie. Er zijn enkele uitzonderingen, bij elk artikel wordt altijd vermeld wat de levertijd is. De bestellingen worden bezorgd tijdens kantooruren. 

Waar bezorgen jullie?
Op afleveradressen in Nederland; inclusief de Waddeneilanden. Houd er, wanneer je op de Waddeneilanden woont, wel rekening mee dat de bezorgtijd 1 tot 2 werkdagen langer kan duren. 

Wie bezorgt er?
Wij werken met verschillende vervoerders samen. DHL, PostNL en ons eigen vervoer.  De transporteur hangt af van de samenstelling van je bestelling, het kan dus voorkomen dat je bestelling in meerdere delen wordt geleverd door verschillende transporteurs op verschillende tijdstippen. 

Kan ik een bestelling annuleren of wijzigen?
Heb je de track en trace van de bestelling ontvangen? Het is dan helaas niet meer mogelijk om je bestelling te wijzigen of annuleren. Indien je deze nog niet hebt ontvangen dan graag contact opnemen met Makro Customer Service Center. Het is natuurlijk wel mogelijk om een artikel te retourneren.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kan je bestelling retourneren in een van onze vestigingen. Klik hier voor de retour voorwaarden. Voor grote en zware producten neem contact op via Makro Customer Service Center. We nemen het artikel bij voorkeur terug als het (liefst in de orginele verpakking) transportveilig en verzendklaar met de factuur. Mocht dit niet mogelijk zijn dan wordt er wellicht een waardevermindering in rekening gebracht.  

Mijn bestelling is incompleet of beschadigd
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Neem contact op met het Makro Customer Service Center.

Wat is thuiskopieheffing?
De thuiskopieheffing is een wettelijk vastgelegde heffing op gegevensdragers zoals cd's/dvd's, harde schijven, telefoon, smartwatch en tablet.

Waarom wordt er thuiskopieheffing berekend?
De thuiskopieheffing compenseert auteurs en artiesten voor het kopiëren van muziek en films voor privégebruik. De hoogte van de thuiskopievergoeding hangt af van het apparaat waarop de muziek of film wordt opgeslagen. Voor meer informatie: https://www.thuiskopie.nl/nl/opgave/tarieven.


Acties

Ik wil gebruik maken van een 1+1 actie, hoe doe ik dit?
Plaats twee artikelen in de winkelwagen. Combineren is uiteraard mogelijk. In de winkelwagen wordt vervolgens 50% korting verrekend over het totaalbedrag. Wanneer je slechts één artikel in je winkelwagen plaatst, wordt ook slechts één artikel geleverd.