Webshop


Wie kan gebruik maken van de webshop?
De webshop is exclusief voor Makro klanten. Met jouw Makro-pas gekoppeld aan je MijnMakro account krijg je toegang tot een selectie food- en non-foodproducten, zodat je alles in huis hebt om gestroomlijnd te ondernemen.

Wat is het assortiment?
Vanaf nu vind je een selectie producten van Makro op één vaste plek: in onze nieuwe webshop. We starten met een compact online assortiment met essentiële food- en non-foodproducten voor je kantoor. De komende maanden breiden we het assortiment stap voor stap uit.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Je kunt je bestelling met iDEAL of creditcard (Visa/MasterCard) afrekenen.

Wanneer wordt er bezorgd?
Bestel je op werkdagen voor 17.00 uur, dan heb jij je bestelling de volgende werkdag op locatie. De bestellingen worden bezorgd tijdens kantooruren.

Wie bezorgt er?
De bestelling wordt door DHL bezorgd. Indien je niet aanwezig bent, volgt er de volgende werkdag een nieuwe poging. De bezorger doet een briefje in de bus. Bij de tweede keer niet aanwezig kun je je pakket afhalen bij een DHL Sorteercentrum.

Kan ik een bestelling annuleren of wijzigen?
Je kan je geplaatste bestelling niet meer annuleren of aanpassen. Het is natuurlijk wel mogelijk om een artikel te retourneren.

Mijn bestelling is incompleet of beschadigd
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Neem contact op met het Makro Customer Service Center.