Makro Nederland en Miebach Consulting Group sluiten samenwerkingsovereenkomst

Diemen, 8 juli 2010 – Zelfbedieningsgroothandel Makro en consultantsbureau Miebach hebben de handen ineen geslagen. Met de symbolische overdracht van een cheque sluiten beide partijen een samenwerkingsovereenkomst voor de periode van een half jaar.

Makro Nederland gaat haar supply chain op het gebied van Food optimaliseren. Doel is om de supply chain effectiever in te richten om zo tegen de laagst mogelijke kosten de meest optimale service aan klanten te kunnen bieden. Samen met consultantsbureau Miebach gaat Makro het huidige netwerk analyseren. Miebach zal naar aanleiding van deze analyse een advies uitbrengen aan Makro Nederland.

“Door samenwerking aan te gaan met een gerenommeerde partner als Miebach kunnen wij onze supply chain nog efficiënter inrichten”, aldus Frank Bakker, Head of Supply Chain Management van Makro Nederland. “Miebach heeft voor METRO Cash & Carry Internationaal al meerdere succesvolle projecten geleid. Ik heb er dan ook het volste vertrouwen in dat deze samenwerking leidt tot een optimale bediening van onze klanten. En dat is natuurlijk waar we het allemaal voor doen”.