Makro verzacht sneeuwoverlast met verruimde openingstijden

20 december 2010Vanwege de enorme sneeuwoverlast heeft Makro per direct besloten haar openingstijden tijdelijk te verruimen. Pashouders hebben bij grote vestigingen de mogelijkheid om al vanaf 7.00 uur ’s ochtends tot 24.00 uur ’s avonds hun eindejaarsinkopen te doen. De vestigingen Amsterdam en Delft gaan zelfs nog verder: in de nacht van 22 op 23 december en de nacht van 23 op 24 december zijn zij geopend. Hiermee maakt Makro het haar klanten de laatste 2 weken van het jaar extra gemakkelijk.

“De hevige sneeuwval heeft ook ondernemend Nederland geraakt. De afgelopen dagen was het dan ook zeer lastig inkopen doen. Om onze klanten goed van dienst te kunnen zijn, houden wij scherp in de gaten wat hen bezighoudt en denken wij graag mee hoe wij ondernemers kunnen helpen. Daarom hebben wij dit weekend besloten onze openingstijden te verruimen”, aldus Jean-Pierre Bienfait,

Voor het eerst in de historie zijn de vestigingen in Amsterdam en Delft in de nacht van 22 op 23 december en in de nacht van 23 op 24 december non-stop geopend. Makro constateert dat ondernemers alle zeilen aan het bijzetten zijn om hun klanten voor de feestdagen van dienst te zijn. Hierop aanhakend heeft Makro besloten haar twee grootste vestigingen daarom ook ‘s nachts non-stop open te stellen.

Geopend van 7.00 - 24.00 uur
Geopend van 7.00 - 22.00 uur
Amsterdam*
Barendrecht
Best Beverwijk
Breda Den Bosch
Delft*
Dordrecht
Duiven
Leeuwarden
Groningen
Nijmegen
Hengelo
Nieuwegein
Nuth
Wateringen
Vianen

(Vrijdag 24 december en 31 december zijn alle vestigingen van 7.00 - 17.00 uur geopend)
* ook open in de nacht van 22 op 23 december en de nacht van 23 op 24 december.