Scheveninger’ Best en Makro delen eerste Hollandse Nieuwe uit aan treinreizigers van NS

Team van Makro deelt eerste Hollandse Nieuwe uit aan treinreizigers van NS
Diemen, 9 juni 2011 - Vandaag hebben Scheveninger’ Best en Makro de eerste Hollandse Nieuwe uitgedeeld aan treinreizigers van de NS op het traject tussen Amsterdam en Utrecht. Met deze ludieke actie wil Makro de rest van Nederland de haring van eerste klas kwaliteit uit het allereerste haringvaatje aan de eersteklas (en ook tweedeklas) reizigers van de NS laten proeven. De haring is afkomstig uit het eerste vaatje dat afgelopen dinsdag is geveild aan Scheveninger’ Best. Als partner van dit kwaliteitslabel heeft Makro het vaatje aangeboden gekregen.

De groothandel is de eerste in Nederland die een nieuwe groep topkwaliteitsproducten van Scheveninger’ Best heeft toegevoegd aan zijn visassortiment voor ondernemers. Met de actie van vanmiddag willen Scheveninger’ Best en Makro laten zien dat de Hollandse Nieuwe loopt als een trein!

Makro Nederland

Makro Nederland heeft in Nederland 17 groothandelvestigingen. De organisatie heeft een food- en non-foodassortiment van meer dan 50.000 artikelen onder een dak. Makro wil het haar klanten nog gemakkelijker maken met een uitgebreid pakket van producten en diensten. Makro biedt werk aan meer dan 5.400 medewerkers. Makro Nederland is onderdeel van METRO Cash & Carry International. Meer informatie staat op: www.makro.nl.