Makro Best viert haar 40ste verjaardag

Best 20 juni 2011 - Volgende week viert Makro Best haar 40ste verjaardag. Ter gelegenheid van deze bijzondere gebeurtenis, ontvangt Makro haar klanten op een feestelijke en persoonlijke manier, met een hapje en een drankje. Voor Makro Best is 2011 een bijzonder jaar waarin de groothandel tot nu toe een aantal nieuwe services heeft opgezet. Zo is de vestiging vanaf 1 april iedere zondag geopend, is er een bezorgdienst voor horecaklanten geïntroduceerd en bezoeken speciale teams deze klanten. Hiermee wil Makro Best zo optimaal mogelijk inspelen op de behoeften van ondernemers.

De nieuwe services van Makro Best hebben als doel ondernemers nog meer efficiency en gemak te bieden, zodat zij succesvol kunnen ondernemen. “Ik ben er zeer trots op dat de vestiging alweer 40 jaar bestaat. Een feestelijk moment dat we gezamenlijk met onze klanten vieren. Zo krijgt iedere 40e klant die onze vestiging bezoekt een appeltaart. Daarnaast hebben we deze week speciale aanbiedingen die alleen voor onze vestiging geldig zijn. Al 40 jaar voelt Makro zich thuis in Best en de regio!”, aldus Marcel Dietz, vestigingsmanager Makro Best.

Makro Best

Op 15 juni 1971 is de vestiging van Makro Best geopend. Het is de 5e vestiging van de Makro in Nederland met een vloeroppervlak van 12.500 vierkante meter. De groothandel biedt werkgelegenheid aan 375 medewerkers en is hiermee een belangrijke werkgever in de regio. Daarnaast ligt de vestiging direct aan de A58 en heeft Makro Best een eigen benzinestation. Makro Best is de groothandel voor ondernemers in geheel Brabant en heeft een omvangrijk food- en non-foodassortiment onder één dak.