Makro Nuth viert 40ste verjaardag

Diemen, 22 maart 2011 – Morgen viert Makro vestiging Nuth haar 40ste verjaardag. Ter viering van deze bijzondere gebeurtenis, ontvangt Makro haar klanten op een feestelijke en persoonlijke manier, met een hapje en een drankje. Onder leiding van de nieuwe vestigingsmanager Pien Janssens, zal Makro Nuth zich dit jaar nog meer richten op het zo optimaal mogelijk inspelen op individuele behoeften van de ondernemers. Bezorgdiensten voor horecaklanten in Nuth en omgeving, het bezoeken van klanten en de zondagsopening van de vestiging zijn daarvan het bewijs.

Nieuwe vestigingsmanager Pien Janssens

“Sinds het begin van deze maand werk ik als vestigingsmanager voor Makro Nuth. Ik ben hier erg trots op. We bieden ondernemers een zeer ruim food en non-food assortiment waaronder ons eigen huismerk. Een mooie vestiging, waar veel groeipotentie in zit. Ik vind het dan ook geweldig dat Makro Nuth inmiddels alweer 40 jaar bestaat. Een moment dat gevierd moet worden. Elke klant krijgt dan ook een feestelijk ontvangst. De klant die tussen 23 maart en eind april 40 jaar wordt, krijgt een fles champagne van ons eigen huismerk”, aldus de nieuwe vestigingsmanager Pien Janssens.

Bezorgdiensten, klantbezoeken en zondagsopening focus 2011

Om ondernemers de gelegenheid te bieden hun inkopen te doen op die momenten dat zij niet met hun eigen onderneming bezig zijn, biedt Makro Nuth nu verschillende nieuwe services aan. Efficiëntie en gemak voor ondernemers staan hierbij centraal. Zo opent Makro Nuth vanaf 1 april haar vestiging op zondag en is er een bezorgdienst voor en klantbezoeken aan horecaklanten. Hiermee hanteert de vestiging in Nuth een persoonlijke benadering en is zij instaat om op de individuele behoeften in te spelen van de ondernemers.

Met de investering van Makro Nederland in een nieuw wagenpark van bezorgtrucks en auto’s en het opzetten en uitbreiden van klantenteams, die de ondernemers persoonlijk bezoeken, kan Makro Nuth zich nu nog beter richten op de individuele behoeften van ondernemers. Hiermee helpt de groothandel ze om succesvol te kunnen ondernemen. Wensen van ondernemers gaan allang niet meer alleen over producten met een aantrekkelijke prijs, maar ook over bedieningsconcepten op maat, (online)contactmomenten en bezorging op hun adres.