Makro Wateringen vanaf 6 november zeven dagen per week geopend

Partner van ondernemend Wateringen en omstreken speelt in op behoeften van ondernemers

Amsterdam, 3 november 2011 – Om in te spelen op veranderende behoeften van ondernemers is Makro Wateringen vanaf 6 november ook iedere zondag van 10.00 tot 17.00 uur geopend. Ondernemers hebben daardoor de mogelijkheid om 7 dagen per week inkopen te doen bij de groothandel. Als partner van ondernemend Nederland is Makro continu op zoek naar nieuwe diensten om ondernemers in de huidige economische omstandigheden zo optimaal mogelijk te helpen.

‘Veel ondernemers maken barre tijden mee en doen er alles aan om het maximale uit hun onderneming te halen. Ondernemers willen daarom zoveel mogelijk met hun onderneming bezig zijn en hebben de behoefte om hun inkopen snel en efficiënt te doen. En bovendien op een moment dat het hen uitkomt’, aldus Peggy Bouterse, vestigingsmanager van Makro Wateringen. Daarom heeft Makro Wateringen besloten om voortaan ook op zondag open te zijn.

Een aantal vestigingen van Makro Nederland openden vanaf april dit jaar op zondag al hun deuren. De reacties van ondernemers hierop zijn zeer positief. Daarom heeft Makro nu besloten om alle vestigingen ook op zondag open te stellen voor hun klanten. Daarmee speelt Makro in op veranderende behoeften van ondernemers en helpt de groothandel om ondernemers in de huidige economische omstandigheden het maximale uit hun onderneming te halen.

Makro Nederland

Makro Nederland heeft in Nederland 17 groothandelvestigingen. De organisatie heeft een food- en non-foodassortiment van meer dan 50.000 artikelen onder een dak. Makro wil het haar klanten nog gemakkelijker maken met een uitgebreid pakket van producten en diensten. Makro biedt werk aan meer dan 5.400 medewerkers. Makro Nederland is onderdeel van METRO Cash & Carry International.