Geheel vernieuwde Makro Beverwijk vanaf nu zeven dagen per week geopend

Partner van ondernemend Beverwijk en omstreken speelt in op behoeften van ondernemers

Amsterdam, 3 november 2011Om in te spelen op veranderende behoeften van ondernemers is de geheel vernieuwde Makro Beverwijk vanaf nu ook iedere zondag van 10.00 tot 17.00 uur geopend. Ondernemers hebben daardoor de mogelijkheid om zeven dagen per week inkopen te doen bij de groothandel. Als partner van ondernemers is Makro Beverwijk continu op zoek naar nieuwe diensten om ondernemers in de huidige economische omstandigheden zo optimaal mogelijk te helpen.

Makro Beverwijk onderging de afgelopen maanden een metamorfose. Zo vernieuwde de groothandel onder andere de visafdeling (nu meer dan veertig verschillende soorten vis), de vleesafdeling (meer keuze binnen assortimentsgroepen) en de groente- en fruitafdeling, die nu volledig gekoeld is. Ook de nieuwe afdelingen voor zuivel- en diepvriesproducten beschikken nu over een groter assortiment. Speciaal voor horecaondernemers zijn parkeerplaatsen gereserveerd en is een eigen ingang gerealiseerd.

‘Veel ondernemers maken barre tijden door en doen er alles aan om het maximale uit hun onderneming te halen. Daar willen wij ondernemers graag mee helpen’, aldus Wim de Koning, vestigingsmanager Makro Beverwijk. ‘Ondernemers willen zo veel mogelijk met hun onderneming bezig zijn en hebben de behoefte om hun inkopen snel en efficiënt te doen. Daarom hebben we enkele afdelingen vernieuwd en speciale diensten voor horecaondernemers ontwikkeld’. Horecaondernemers maken vandaag op de speciale horecadag in Makro Beverwijk al kennis met deze speciale diensten en het vernieuwde assortiment.

Een aantal vestigingen van Makro Nederland opende vanaf april dit jaar op zondag al hun deuren en nu is dus ook Makro Beverwijk zeven dagen per week geopend. De reacties van ondernemers hierop zijn zeer positief.

Kaasafdeling Makro Beverwijk
            Vleesafdeling Makro Beverwijk

Makro Nederland

Makro Nederland heeft in Nederland 17 groothandelvestigingen. De organisatie heeft een food- en non-foodassortiment van meer dan 50.000 artikelen onder een dak. Makro wil het haar klanten nog gemakkelijker maken met een uitgebreid pakket van producten en diensten. Makro biedt werk aan meer dan 5.400 medewerkers. Makro Nederland is onderdeel van METRO Cash & Carry International.