Makro lanceert professioneel bakconcept: Bake and Deco

4 december 2012Makro introduceert in Nederland  een uniek assortiment aan bakproducten voor de horecaondernemer: de Bake & Deco-baklijn. Horecaondernemers vinden nu alles wat zij aan bakproducten nodig hebben binnen dit concept: van bakmix voor onder andere muffins, brownies en cupcakes tot en met marsepein, rolfondant en decoratie. De producten zijn van hoge kwaliteit en makkelijk te gebruiken. Met het nieuwe concept komt Makro de professionele bakker tegemoet, door hem te voorzien van bakproducten in de gewenste hoeveelheden en van hoogstaande kwaliteit.
Bake-&-Deco-bakproducten

Voor iedere horecaondernemer

Het complete assortiment van Bake & Deco-producten is geschikt voor iedere horecaondernemer: voor een cateraar die kleine gebakjes wil leveren bij zijn high-tea tot en met een restaurant dat haar desserts een ultieme finishing touch wil geven. De hoeveelheid waarin de Bake & Deco-bakproducten worden aangeboden is uitermate geschikt voor de professionele gebruiker. Voorheen was de ondernemer aangewezen op consumentenproducten: kleinere verpakkingen en andere kwaliteit. Met Bake & Deco introduceert Makro een uniek bakconcept dat zich met de juiste hoeveelheden en topkwaliteit als enige in de markt richt op de professionele horecaondernemer.

Bakinspiratie

Makro vindt het belangrijk om de horecaondernemer te inspireren. Binnenkort zal er daarom ook een aparte Bake & Deco-website worden gelanceerd, met daarop de nieuwste innovaties en inspirerende baktips. Daarnaast zal het assortiment van Bake & Deco meebewegen met de seizoenen, om zo gedurende het hele jaar de ideale bakproducten aan te kunnen bieden.