Eerste alcoholvrije Oktoberfest van Nederland bij Makro

Feestelijke activiteit als onderdeel van 45-jarig jubileum

15 oktober 2013 - In navolging van het Oktoberfest in Duitsland, organiseert Makro het eerste alcoholvrije Oktoberfest van Nederland. De festiviteit vond afgelopen weekend plaats bij Makro Den Bosch en Makro Best, en is onderdeel van een reeks spraakmakende acties en evenementen voor het 45-jarig jubileum van Makro.

Lange biertafels, schlagermuziek en obers in lederhosen, sierden zaterdag de parkeerplaats van Makro Best. "In het kader van Makro's 45e jubileum, trakteerden wij tijdens dit speciale Oktoberfest onze klanten en relaties op gratis 0,0% Bavaria Bier en Duitse worsten. Heel wat ondernemers kwamen zaterdag naar de vestiging om te toosten op onze verjaardag. Dit eerste alcoholvrije Oktoberfest van Nederland is dus een groot succes", aldus Martin Geensen, vestigingsmanager Makro Best.

Makro Best viert eerste alcoholvrije Oktoberfest van Nederland
makro-45-jaar-2

Over Makro 45 jaar

In de Makro-vestigingen vinden gedurende 45 dagen acties en evenementen plaats die 45 jaar ervaring onderstrepen. Daarnaast toont de groothandel de samenleving haar maatschappelijke verbondenheid. Via het Twitteraccount @makropers blijft u op de hoogte van de verschillende initiatieven tijdens de viering van Makro 45 jaar.

Over Makro in Nederland

Professionele klanten die zijn ingeschreven bij de Kamer van Koophandel – zoals ondernemers, zzp’ers, vertegenwoordigers van verenigingen en stichtingen – vinden bij Makro een compleet food- en non-foodassortiment van meer dan 60.000 kwaliteitsproducten onder één dak. Daarnaast biedt Makro diensten (zoals bezorging en klantbezoeken) en trainingen aan voor ondernemers om hen te helpen het maximale uit hun onderneming te kunnen halen. Makro vernieuwt: van zelfbedieningsgroothandel naar een maatschappelijk betrokken partner voor ondernemend Nederland. Bij Makro Nederland (17 vestigingen, bezorgdiensten en online-verkoop) werken ongeveer 5.000 mensen. Het bedrijf is onderdeel van Metro Cash & Carry International.