Grootse Drive-in bioscoop op parkeerterreinen Makro

Makro viert 45e verjaardag en trakteert klanten op film

17 oktober 2013 - De komende dagen tovert Makro de parkeerplaatsen van bijna al haar Nederlandse vestigingen om in een ware Drive-in bioscoop. Tijdens een reeks bioscoopvoorstellingen kijken klanten en relaties vanuit hun auto op een levensgroot scherm naar de James Bond klassieker Skyfall of de kaskraker Intouchables. Makro Breda had de primeur: rijen auto’s parkeerden bij de vestiging, dit keer niet gevuld met inkopen, maar met filmfans die voor het unieke filmspektakel kwamen.

makro-drive-in-bioscoop_foto-2-v3
Gasten genieten van de eerste Makro Drive-in bioscoop in Breda

De Drive-in bioscoop is één van de acties en evenementen die Makro organiseert voor haar 45e jubileum, op donderdag 31 oktober. De bezoekers van de eerste Drive-in bioscoop bij Makro Breda werden gastvrij onthaald: een verkeersregelaar begeleidde iedere bioscoopbezoeker naar de juiste plaats en medewerkers trakteerden de aanwezigen op gratis bioscooplekkernijen. Hierna konden de bezoekers van de groothandel genieten van het spektakel: het geluid van de film via eigen autospeakers en het beeld op een levensgroot scherm. Makro kan terugkijken op een geslaagde primeur; de parkeerplaats van Makro Breda stond vol met auto’s.

makro-drive-in-bioscoop_foto-1-v2
            makro-drive-in-bioscoop_foto-3-v2
            De activiteiten die Makro voor haar jubileum organiseert, symboliseren hoe Makro door 45 jaar ervaring, iedere ondernemer op elk moment in zijn carrière bijstaat. De groothandel introduceerde 45 jaar geleden een nieuwe distributievorm, waarbij levensmiddelen en niet-levensmiddelen onder één dak werden gepresenteerd. Makro helpt ondernemers altijd het maximale uit hun onderneming te halen, maar geeft hen ook graag een cadeau. Dit keer in een heel bijzondere vorm. Met de grote Drive-in bioscoop onderstreept de groothandel dat zij voor haar klanten oplossingen ‘in het groot’ biedt, zoals bijvoorbeeld een groot assortiment, grootverpakkingen en grote gratis parkeerplaatsen.

Sinds 1 oktober krijgen Makro-klanten bij aankoop van twee Drive-in bioscoop actieproducten van folder 21 een bioscoopkaartje. Zij konden zich hierna online aanmelden om verzekerd te zijn van een parkeerplek voor één van de vele Makro Drive-in bioscoopvoorstellingen:

Vestiging Datum Aanvang Film
            Breda 16 oktober 20.00 uur Skyfall
            Best 17 oktober 20.00 uur Intouchables
            Den Bosch 17 oktober 20.00 uur Skyfall
            Amsterdam 26 oktober 19.00 uur Skyfall
            Barendrecht 18 oktober 20.00 uur Intouchables
            Beverwijk 23 oktober 20.00 uur Skyfall
            Delft 19 oktober 19.00 uur Skyfall
            Dordrecht 18 oktober 20.00 uur Skyfall
            Duiven 25 oktober 20.00 uur Skyfall
            Groningen 24 oktober 20.00 uur Skyfall
            Hengelo 25 oktober 20.00 uur Intouchables
            Nuth 23 oktober 20.00 uur Intouchables
            Vianen 24 oktober 20.00 uur Intouchables
            makro-45-jaar-2

Over Makro 45 jaar

In de Makro-vestigingen vinden gedurende 45 dagen acties en evenementen plaats die 45 jaar ervaring onderstrepen. Daarnaast toont de groothandel de samenleving haar maatschappelijke verbondenheid. Via het Twitteraccount @makropers blijft u op de hoogte van de verschillende initiatieven tijdens de viering van Makro 45 jaar.

Over Makro in Nederland

Professionele klanten die zijn ingeschreven bij de Kamer van Koophandel – zoals ondernemers, zzp’ers, vertegenwoordigers van verenigingen en stichtingen – vinden bij Makro een compleet food- en non-foodassortiment van meer dan 60.000 kwaliteitsproducten onder één dak. Daarnaast biedt Makro diensten (zoals bezorging en klantbezoeken) en trainingen aan voor ondernemers om hen te helpen het maximale uit hun onderneming te kunnen halen. Makro vernieuwt: van zelfbedieningsgroothandel naar een maatschappelijk betrokken partner voor ondernemend Nederland. Bij Makro Nederland (17 vestigingen, bezorgdiensten en online-verkoop) werken ongeveer 5.000 mensen. Het bedrijf is onderdeel van Metro Cash & Carry International.