Nog geen Makro-pas?

Word Makro-pashouder

Makro helpt horeca-klant met realisatie van zijn allereerste kookboek

Amsterdam, 9 januari 2013Eric-Jan Fransen, eigenaar van kookstudio De Franse Stap, introduceerde samen met Makro op de Horecava zijn allereerste kook- en inspiratieboek. Als partner voor ondernemend Nederland laat Makro hiermee haar verregaande betrokkenheid bij horeca-klanten zien en hoopt hiermee ook andere ondernemers te inspireren.

Voor vragen kunt u terecht bij


Kookboek-De-Franse-Stap-1
Voor kok Eric-Jan Fransen is het maken van een eigen kookboek altijd al een grote wens geweest. Het kookboek 'de Franse Stap' is vernoemd naar zijn 12 jaar geleden gestarte kookstudio aan het Haagse Lange Voorhout. "Makro helpt mij natuurlijk niet alleen met de realisatie van mijn eerste kookboek. Al vijf jaar doe ik zaken met Makro; we hebben een hechte band opgebouwd. Het assortiment verse en hoogstaande producten bij Makro, is veel uitgebreider dan menigeen denkt. Voor mij is het belangrijk om een leverancier te hebben die met me meedenkt. Ik gebruik alleen de beste ingrediënten in mijn keuken en doe alle inkopen zelf. Ik wil de mooiste producten van die dag voor mijn klanten.", aldus Eric-Jan Fransen. 


Metro Cash & Carry Nederland B.V.
Spaklerweg 50-52
1114 AE Amsterdam-Duivendrecht
Telefoon: 020 - 39 80 200 

Perscentrum

Persberichten 2014
    Persberichten 2013
      Persberichten 2012
        Persberichten 2011
          Persberichten 2010
            Makro laat met haar hulp bij het boek ‘de Franse Stap’ zien wat zij horecaondernemers te bieden heeft. "We hebben Eric-Jan Fransen met veel plezier geholpen zijn droom te verwezenlijken. Uiteindelijk draait het allemaal om passie, kwaliteit, en partnerschap. Dat heeft Makro gemeen met De Franse Stap. Makro staat dicht bij ondernemers en zoekt altijd naar mogelijkheden om hen het maximale uit hun onderneming te laten halen. We bieden verschillende diensten aan om de (horeca)ondernemers te helpen. Met de samenwerking met onze horecaklant Eric-Jan Fransen zijn wij nog net een stapje verder gegaan", aldus Jean-Pierre Bienfait, algemeen directeur Makro Nederland.

            Lancering-kook--en-inspiratieboek-De-Franse-Stap-ism-Makro-1

            Nieuwe food-concepten

            Op de Horecava introduceerde Makro naast het nieuwe kook- en inspiratieboek, ook twee nieuwe uitgebreide food-concepten: voor ijs en bier. Beide scherp geprijsde totaaloplossingen voor horecaondernemers: Felsgold, een ambachtelijk gebrouwen premium pilsener dat speciaal is ontwikkeld in samenwerking met specialisten uit de markt. Van bier en bierglazen tot viltjes en afschuimers. Het Fine Food ijsconcept bestaat uit 
            een breed aanbod van handijsjes, schepijs, softijs en milkshake mix. Van ijs, toppings en ijsbiscuits tot POS materiaal zoals een parasol, stoepbord en vriezer.

            Over 'de Franse  Stap'

            Het kook- en inspiratieboek 'de Franse Stap' is gemaakt door de Haagse Kok Eric-Jan Fransen, in nauwe samenwerking met Makro. Het fraai uitgevoerde kook- en inspiratieboek is exclusief verkrijgbaar in alle Makro-vestigingen in Nederland voor €29,95. Het boek bevat naast veel recepten en tips uit kookstudio De Franse Stap aan het Lange Voorhout in Den Haag, tevens mooie foto’s ter illustratie. Er staan onder andere beelden in van een bezoek dat Fransen samen met een vakspecialist van Makro bracht aan een producent van Iberico-vlees in Spanje.

            Over Makro in Nederland

            Professionele klanten die zijn ingeschreven bij de Kamer van Koophandel – zoals ondernemers, zzp'ers, vertegenwoordigers van verenigingen en stichtingen – vinden bij Makro een compleet food- en non-foodassortiment van meer dan 60.000 kwaliteitsproducten onder één dak. Daarnaast biedt Makro diensten (zoals bezorging en klantbezoeken) en trainingen aan voor ondernemers om hen te helpen het maximale uit hun onderneming te kunnen halen. Makro vernieuwt: van zelfbedieningsgroothandel naar een maatschappelijk betrokken partner voor ondernemend Nederland. Bij Makro Nederland (17 vestigingen, bezorgdiensten en online-verkoop) werken meer dan 5.000 mensen. Het bedrijf is onderdeel van Metro Cash & Carry International.