Nog geen Makro-pas?

Word Makro-pashouder

Makro inspireert tijdens Taste of Amsterdam

Amsterdam, juni 2013Makro is voor de tweede keer partner van Taste of Amsterdam en laat op het evenement zien dat zij partner is voor ondernemend Nederland. Zo presenteert Makro haar verschillende foodconcepten: wijn, vis, vlees, kaas, groente & fruit, vleeswaren, brood, het eigen koffie- en cocktailmerk Rioba en een eigen ijsconcept. Zintuigen worden geprikkeld in de stand van Makro. Culinaire vakspecialisten van Makro geven de aanwezigen advies en inspireren hen in het gebruik van de verscheidenheid aan producten.

Bij het Makro Kooktheater geven verschillende topchefs inspirerende culinaire kooksessies. Zij maken allemaal gebruik van het foodassortiment van Makro. Daarnaast is Makro tijdens Taste partner van het restaurant van het Kookstudio Gilde.

Voor vragen kunt u terecht bij


Metro Cash & Carry Nederland B.V.
Spaklerweg 50-52
1114 AE Amsterdam-Duivendrecht
Telefoon: 020 - 39 80 200
Zowel het tonen van de foodconcepten en het culinaire advies als de kooksessies in het Kooktheater, passen volledig in de strategie van Makro: het inspireren van (horeca)ondernemers en hen hulp bieden om het maximale uit hun onderneming te halen. Partner voor ondernemend Nederland zijn, betekent juist nu om klanten iedere dag weer te helpen en te inspireren met hun onderneming, vereniging of stichting. Dat doet Makro niet alleen met een uitgebreid food- en non-foodassortiment, maar ook met aanvullende diensten zoals bezorging en het delen van ondernemingskennis. Daarnaast onderstreept de aanwezigheid op Taste of Amsterdam dat Makro in gesprek gaat met (horeca)ondernemingen, verenigingen en stichtingen en hen helpt en inspireert met efficiënte en complete oplossingen.

Over Makro in Nederland

Professionele klanten die zijn ingeschreven bij de Kamer van Koophandel – zoals ondernemers, zzp’ers, vertegenwoordigers van verenigingen en stichtingen – vinden bij Makro een compleet food- en non-foodassortiment van meer dan 60.000 kwaliteitsproducten onder één dak. Daarnaast biedt Makro diensten (zoals bezorging en klantbezoeken) en trainingen aan voor ondernemers om hen te helpen het maximale uit hun onderneming te kunnen halen. Makro vernieuwt: van zelfbedieningsgroothandel naar een maatschappelijk betrokken partner voor ondernemend Nederland. Bij Makro Nederland (17 vestigingen, bezorgdiensten en online-verkoop) werken meer dan 5.000 mensen. Het bedrijf is onderdeel van Metro Cash & Carry International.