Makro & Join us Now slaan handen ineen

Samenwerking met de inkoopcombinatie van sportverenigingen in Nederland

15 augustus 2013 - Makro is een samenwerking aangegaan met Join us Now; de inkoopcombinatie van sportverenigingen in Nederland.

Makro helpt haar klanten succesvoller te zijn door het bieden van totaaloplossingen via producten en diensten. Makro richt zich in Nederland, naast ondernemingen, met name ook op verenigingen. Join us Now kent deze verenigingen en bonden in Nederland. Daarnaast heeft de organisatie een specifieke propositie en gerichte ervaring met verenigingen. Makro heeft daarentegen een zeer uitgebreid food- en non food assortiment. Juist daarom gaan beide organisaties daar hun krachten bundelen. Join us Now ziet bij verenigingen dat inkoop van artikelen voor bijvoorbeeld kantines niet de volle aandacht en focus heeft die wel noodzakelijk is om er voor een vereniging het maximale uit te halen. De oorzaken zijn veelal tijdgebrek en beperkte expertise binnen verenigingen; daardoor wordt onder andere het besparingspotentieel niet ten volle benut. Join us Now zal binnen haar netwerk de specifieke oplossingen die Makro verenigingen kan bieden onder de aandacht brengen.

makro_join-us-now_samenwerking_ondertekening