Makro nieuwste partner Bocuse d’Or

Amsterdam, 14 juni 2013 - Makro heeft zich als partner verbonden aan de Stichting Bocuse d’Or. Deze stichting is opgericht om Nederlandse deelname aan de prestigieuze internationale Bocuse d’Or wedstrijd mogelijk te maken; een van de meest prestigieuze culinaire evenementen ter wereld, die ook wel gezien wordt als het wereldkampioenschap gastronomie. Het doel van Bocuse d’Or Nederland is mensen te enthousiasmeren voor gastronomie. Makro is als partner voor horecaondernemers zeer verheugd zich samen met Bocuse D ‘Or in te kunnen zetten voor de gastronomie in Nederland. Samen streven zij ernaar culinair Nederland op de kaart te zetten.

banner-bocuse-dor-2013
Makro’s internationale moederbedrijf Metro Cash & Carry is hoofdsponsor van de kookwedstrijd. De passie voor het streven naar culinaire en gastronomische topkwaliteit is iets wat Makro deelt met Bocuse d’Or. Makro Nederland zal de deelnemers tijdens de Nederlandse finale ondersteunen met kwaliteitsproducten en de winnaar van de wedstrijd support bieden bij de voorbereidingen en trainingen voor de internationale wedstrijden.

Over Makro in Nederland

Professionele klanten die zijn ingeschreven bij de Kamer van Koophandel – zoals ondernemers, zzp’ers, vertegenwoordigers van verenigingen en stichtingen – vinden bij Makro een compleet food- en non-foodassortiment van meer dan 60.000 kwaliteitsproducten onder één dak. Daarnaast biedt Makro diensten (zoals bezorging en klantbezoeken) en trainingen aan voor ondernemers om hen te helpen het maximale uit hun onderneming te kunnen halen. Makro vernieuwt: van zelfbedieningsgroothandel naar een maatschappelijk betrokken partner voor ondernemend Nederland. Bij Makro Nederland (17 vestigingen, bezorgdiensten en online-verkoop) werken meer dan 5.000 mensen. Het bedrijf is onderdeel van Metro Cash & Carry International.