Felsgold bier in Misset Horeca de scherpste prijs!

Amsterdam 2 juli 2014 - Vandaag en morgen valt hij weer op de deurmat van vele Makro klanten..de ‘Misset Horeca’. Het horeca vakblad. In deze editie staat Felsgold bier, Makro’s eigen merk bier, in de kijker in het pilsneroverzicht. Felsgold wordt omschreven als ‘ fris , met een subtiele bitter’ en dat tegen de scherpste prijs!

Felsgold bier in Misset Horeca

Felsgold bier

Felsgold is ons eigen merk premium bier. Een ambachtelijk gebrouwen Duits bier met zuivere natuurlijke grondstoffen. Aan de totstandkoming zijn uitgebreide proefsessies vooraf gegaan. U schenkt een heerlijk fris bier en dat tegen de scherpste prijs per fust, €66.65,-per 50 liter. Ter vergelijking: de prijzen van bieren van andere bekende merken liggen ruim boven de €100,-. Bovendien is er voor de zomerse avonden nu een zomerse variant assortiment, een wit bier, genaamd Felsgold Weizen.
Naast het bier bieden wij onze klanten een totaaloplossing aan om bier te kunnen schenken. Van Felsgold bierviltjes, glazen, en afschuimers tot hele tapbufetten. Voor vragen kunt u in onze vestiging terecht of bij uw horeca adviseur.

Bron: Misset Horeca.