Nog geen Makro-pas?

Word Makro-pashouder

Bezorgen

Jouw bestelling bij je op de zaak bezorgd

Sommige producten zijn te zwaar om zelf te vervoeren. En als ondernemer heb je het druk genoeg. Dan heb je geen tijd om alternatief vervoer te regelen. Het werk moet doorgaan. Dan biedt onze bezorgservice voor wit- en bruingoed en seizoensartikelen (tuinmeubelen, buitenkeukens) uitkomst.

Bezorging vanuit een Makro vestiging

De bezorging van een aankoop regel je bij de klantenservice in jouw vestiging, waar je kunt kiezen uit Bezorgservice Basis of Easy. Bezorging is mogelijk op werkdagen tussen 8:00 en 20:00 uur. De leveringen vinden plaats in zowel Nederland als België.

Indien je vanaf 2 weken na de aankoopdatum geleverd wilt krijgen, dan zal Makro je kosten in rekening brengen voor opslag.


 
Basis
Easy*
Drempel levering*
(over de eerste drempel van uw woning of kantoor)
Ja
Ja
Retour van jouw oude apparaat**
Ja
Ja
Verpakking mee retour
-
Ja
Bezorging tot op de plek van bestemming
(mogelijk tot de 3e etage van jouw woning of kantoor, niet over wenteltrappen)
-
Ja
TV zenders instellen
(via de automatische zoekfunctie)
-
Ja
Aansluiten witgoed***
-
Ja
Bezorgkosten
€ 25,- excl. btw.
€ 35,- excl. btw.

* Bezorgservice Easy is niet mogelijk op de Waddeneilanden. Levering vindt plaats aan het depot van de eilandvervoerder in de haven, die jouw bestelling bij je zullen leveren.
** Bekijk vooraf de instructies voor het retourneren van jouw oude apparaat
*** Uitzonderingen:

  • Aansluiten elektrisch fornuis / kookplaat;
  • Inbouwen van apparatuur;
  • Aansluiten van trekschakelaar;
  • Boren, zagen, … voor aansluiting;
  • Plaatsen droger op wasmachine;
  • Takelwerkzaamheden.

Makro Plus

Producten uit het Makro Plus assortiment - herkenbaar aan het Makro Plus-logo in de vestiging - worden gratis door de leverancier bezorgd.

Er wordt binnen 5 werkdagen na bestelling contact met je opgenomen (per e-mail) voor een bezorgafspraak. Het bestelde artikel wordt vervolgens binnen 15 tot 30 dagen bezorgd - op het door jouw gekozen moment - door de leverancier.

Voorwaarden Makro Plus

  • De bezorging van Makro Plus artikelen is gratis.
  • De levertijd van jouw bestelling staat vermeld op de voorkant van de opdrachtbevestiging. Jouw bestelling wordt op afspraak binnen de aangegeven periode op het door je opgegeven bezorgadres afgeleverd.
  • Binnen de afgesproken levertijd neemt de leverancier rechtstreeks contact met je op om de datum en tijd van aflevering af te spreken.
  • Alleen vooraf betaalde bestellingen worden afgeleverd.
  • De bestelling wordt in Nederland tot aan de eerste drempel van de begane grond bezorgd (bijvoorbeeld tot aan de voordeur of hoofdingang). De plaats van aflevering moet vanaf de openbare weg zonder belemmeringen bereikbaar zijn.
  • Controleer de geleverde bestelling op zichtbare schade voor je het ontvangstbewijs tekent. Meld je de schade achteraf, dan heb je geen recht op schadevergoeding.
  • Jouw factuur is jouw garantiebewijs
  • Heb je vragen of klachten, neem dan contact op met het Makro Customer Service Center: 0900 - 20 25 300 (€ 0,20 per gesprek). Houd in dat geval uw opdrachtbevestiging bij de hand.

Overige specificaties staan vermeld in de algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden van METRO Cash & Carry Nederland B.V.