Nog geen Makro-pas?

Word Makro-pashouder

Makro Garant: wat te doen bij schade?


Deze informatie is alleen van toepassing indien je je apparaat voor 1 april 2016 hebt aangeschaft i.c.m. Makro Garant.

Jouw schade gemakkelijk melden

Schade aan je nieuwe apparatuur is al vervelend genoeg. Bovendien heb je als ondernemer wel iets beters te doen dan veel tijd kwijt te zijn aan het afhandelen van schade. Daarom maken we het wat makkelijker.

Wat je moet doen is afhankelijk van jouw soort Makro Garant.

Service in vestiging

  • je meldt de schade bij Makro Customer Service Center: 0900 – 20 25 300 (€0,20 per gesprek);
  • je brengt het apparaat met originele aankoopfactuur en ingevulde schadeformulier naar de klantenservice van jouw vestiging.

Ophaalservice of service aan huis

  • je belt het Makro Customer Service Center voor een afspraak: 0900 – 20 25 300 (€0,20 per gesprek);
  • je houdt jouw originele aankoopfactuur en ingevulde schadeformulier bij de hand;
  • op afgesproken tijd en datum halen wij het apparaat op.

Je ziet, schade melden is in drie tellen gebeurd.

Reparatiekosten

Het is belangrijk dat je eerst vraagt wat de reparatie gaat kosten. Reparatiekosten mogen niet hoger zijn dan 70% van de aanschafprijs exclusief btw. Zijn de kosten hoger, bel dan met het Makro Customer Service Center. Na reparatie reken je het bedrag zelf af met de reparateur.

De reparatienota, een kopie van jouw aankoopfactuur en een ingevuld schadeformulier stuur je op naar:

Makro Garant
Postbus 152
2290 AD Wateringen

Na ontvangst maken wij het reparatiebedrag min € 11,- eigen risico over naar jouw rekening.

Vragen?

Heeft u vragen? Neem contact op met ons Customer Service Center: 0900 – 20 25 300 (€ 0,20 per gesprek).

Bekijk de voorwaarden (PDF) van Makro Garant afgesloten voor 1 april 2016.

Makro Garant schadeformulier

Download het schadeformulier.