Ondernemerspanel


Het Makro ondernemerspanel is een initiatief van Makro. Het ondernemerspanel betreft een groep klanten die met enige regelmaat meedoet aan onderzoek. Dit zijn meestal online vragenlijsten maar ook andere vormen van onderzoek zijn mogelijk. De panelleden worden via e-mail uitgenodigd om aan een onderzoek deel te nemen. Makro werkt samen met MWM2, een onafhankelijk onderzoeksbureau gespecialiseerd in research panels.

Wat biedt het Makro ondernemerspanel?

Via het panel kan jij jouw mening geven over allerlei onderwerpen die te maken hebben met Makro. Jij weet namelijk als klant het beste op welke aspecten Makro haar dienstverlening kan vernieuwen en verbeteren.

  • Je hebt de unieke kans om nieuwe initiatieven en plannen als eerste te zien en te beoordelen.
  • Je hebt (als je wilt) contact met (Horeca) ondernemers uit het panel.
  • Jouw mening gebruiken wij om Makro te verbeteren.
  • Je maakt regelmatig kans op mooie incentives.
  • Je kan lezen welke acties Makro heeft genomen op basis van jouw deelname aan onderzoeken.

Hoe werkt het Makro ondernemerspanel?

  • Als panellid ontvang je, ongeveer een keer per maand, per e-mail een uitnodiging om aan een onderzoek deel te nemen. Dit zijn meestal online vragenlijsten maar ook andere vormen van onderzoek zoals polls of online discussies met andere ondernemers zijn mogelijk.
  • In de e-mail wordt vermeld waar het onderzoek over gaat en hoeveel tijd het invullen in beslag neemt.
  • Je bent geheel vrij om deel te nemen aan onze onderzoeken, er is geen enkele verplichting. Je bepaalt iedere keer zelf of je mee wilt doen.
  • Al jouw antwoorden blijven anoniem en zullen niet worden gebruikt voor verkoopdoeleinden.
  • Je kan je op elk moment uitschrijven.
  • Resultaten van onderzoeken worden teruggekoppeld aan panelleden. Zo blijf je op de hoogte wat wij hebben gedaan naar aanleiding van jouw bijdrage.

Voor panelleden

Meer informatie?

Meer informatie over het ondernemerspanel vind je bij de veelgestelde vragen.