Menu

    Kantoor & administratie

    Loading...
    Loading...

    Met Makro naar succes

    Onze webshop is ontworpen voor professionals en is zorgvuldig afgestemd op jouw individuele behoeften

    Usp image
    Een groot horeca assortiment
    Usp image
    Bespaar met bulkvoordeel
    Usp image
    Levering op je gewenste adres
    newsletter10%

    Ontvang de nieuwste deals en meer. Schrijf je in en krijg 10% korting!*

    Kantoor & administratie voor elke horecazaak 

    Een goede kantoorinrichting is essentieel en creëert een uniform totaalbeeld in jouw bedrijf. Zo kan een goed uitgerust kantoor bijdragen aan het welzijn van de medewerkers en klanten in het dagelijkse werk. Om te weten welke kantoorproducten jouw werk kunnen vereenvoudigen en helpen, presenteren we je in deze gids de verschillende meubels en accessoires voor in elk kantoor.

     

    1. Het juiste kantoormeubilair voor jouw bedrijf

    De kantoorinrichting bestaat uit verschillende elementen. Tot de klassieke inrichting behoren een bureaustoel, een bureau en een kantoorstelling of -kast. Dit vormt de basis voor het creëren van een comfortabele werkplek.

     

    De juiste kantoorinrichting moet niet alleen een plek bieden om te werken, maar ook een plek zijn waar je je comfortabel en productief voelt.

     

    1.1 Het perfecte bureau

    Jouw medewerkers brengen vele uren aan hun bureau door. Om productief werk te kunnen verrichten en het welzijn van de werknemers te waarborgen, is de keuze van het bureau van groot belang.

     

    Daarbij zijn er verschillen in vorm en functionaliteit. Zo zijn er bureaus die rechthoekig of L-vormig zijn, maar ook bureaus die in hoogte verstelbaar en in verschillende kleuren, zoals wit, beige of bruin, verkrijgbaar zijn.

     

    1.2 Het directiebureau

    Het bureau is niet meer weg te denken uit kantoren en werkkamers, zo ook voor de directeur. Hier komt het directiebureau in het spel, dat naast alle praktische aspecten ook een representatieve functie heeft. Daarnaast moet een directiebureau meerdere functionaliteiten tegelijk bieden en over voldoende werkruimte beschikken.

     

    Het bureau moet opbergruimte voor documenten en kantoorbenodigdheden bieden. Directiebureaus bieden daarom vaak lades, opbergvakken en planken om alle vaak benodigde spullen direct bij de hand te hebben.

     

    Afsluitbare vakken of lades zijn ook gewild om bepaalde documenten tegen onbevoegde toegang te beschermen. Voor bijzonder belangrijke documenten is een bureau met afsluitbare vakken aan te raden. Jouw zakenpartners, medewerkers en klanten krijgen hier een gedetailleerd kijkje in je bedrijf.

     

    Ten slotte moet de werkplek in harmonie zijn met de stijl en inrichting van je bedrijf, omdat deze een representatieve waarde heeft.

     

    1.3 Passende kantoormeubelen

    Bij passende kantoormeubelen in een compleet kantoor zijn kleuren, design, materiaal en maten optimaal op elkaar afgestemd. Hiertoe behoren bureaus met bureaustoelen, archiefkasten, stellingen en side boards, pc-tafels en rolkastjes. Wat hier belangrijk is, is een tijdloos design en hoogwaardig materiaal.

     

    Je kunt bij ons passende kantoormeubelen in diverse uitvoeringen en prijzen aanschaffen. Om jouw kantoorinrichting compleet te maken, vind je in onze webshop alles wat jouw kantoormeubelhart begeert, van kantoorkasten en kantoorstoelen tot voetenbankjes en kantoorartikelen.

     

    2. Kantooraccessoires voor je werkplek

     

    Om de kantoorinrichting optimaal aan jouw wensen en behoeften aan te passen, zijn de juiste kantooraccessoires nodig. Om bijvoorbeeld documenten te digitaliseren, zijn printers en scanners essentieel op kantoor.

     

    Voor de organisatie van de dagelijkse werkzaamheden zijn archiveringssytemen en digitale ondersteuning door telefooncabines, computers en tablets geschikt.

     

    2.1 Printen en scannen

    In het dagelijkse kantoorleven staat productiviteit voorop: kantoorprinters moeten daarom bijzonder snel en multifunctioneel zijn. Met een printer kan je inhoud op papier afdrukken, terwijl scanners worden gebruikt om documenten te digitaliseren.

     

    De keuze op het gebied van printen & scannen is groot, zodat voor iedere toepassing snel en eenvoudig het passende model gevonden kan worden.

     

    In de webshop wordt een groot aantal printer- en scannervarianten aangeboden die bij jouw bedrijf kunnen passen, zoals bijvoorbeeld: LED-printers, multifunctionele printers en thermische printers.

     

    2.2 Passende bureauaccessoires

    Met de juiste bureauaccessoires kan je jouw taken gemakkelijker beheren en organiseren. Van bureauonderleggers tot verzendmateriaal – in de Makro webshop vind je een breed assortiment aan diverse schrijfwaren.

     

    Houd je bureau opgeruimd met passende boekensteunen, pennenbakjes of een opbergmand met meerdere niveaus en denk ook aan dingen die vaak over het hoofd gezien worden, zoals briefopeners, luchtbevochtigers en vingerhoedjes. Net zo belangrijk als de prullenbak en visitekaartjeshouder zijn kleinere kantoorartikelen zoals elastiekjes en paperclips voor het veilig en geordend opbergen van je documenten en dossiers.

     

    Daarnaast zijn er ook speciaal op de horeca toegesneden producten voor het betalingsverkeer. Het verhoogt jouw productiviteit en maakt je werk gemakkelijker wanneer je jouw schrijfwaren, documenten en andere kantoorartikelen altijd bij de hand hebt.

     

    In de Makro webshop vind je een breed scala aan kantoorbenodigdheden - dit helpt je niet alleen om alles bij de hand te hebben, maar zorgt ook voor een harmonieus totaalbeeld van jouw werkplek.

     

    2.3 Computers en accessoires op de werkplek

    Het eenvoudige gebruik van de computer maakt deel uit van een efficiënte workflow op kantoor. De belangrijkste productcategorieën zijn:

    • Laptops
    • Desktopcomputers
    • Beeldschermen

     

    Deze dienen als basisuitrusting voor de werkplek. Vanwege de brede toepassingsgebieden vind je in onze webshop diverse computers en de passende accessoires in zeer veel uitvoeringen en configuraties.

     

    3. Veiligheid en toezicht op de werkplek

     

    Een veilig kantoor is een kantoor waar jouw team zich prettig voelt en gefocust is op het werk dat gedaan moet worden. Om incidenten als brand of diefstal op de werkvloer te voorkomen, zijn veiligheidssystemen van groot belang.

     

    Daarbij hangt de behoefte af van de grootte van je kantoor en je locatie.

     

    Mogelijke beveiligingssystemen zijn:

    • Alarmsysteem: inbraken zijn nauwelijks te voorkomen, maar alarmsystemen maken het mogelijk om inbrekers af te schrikken en de omgeving attent te maken op de inbraak.
    • Brandbeveiliging: om een ​​mogelijk schadelijke brand in jouw bedrijf te voorkomen, is brandbeveiliging noodzakelijk.
    • Sloten: sloten beschermen tegen ongeoorloofde toegang.
    • Brievenbussen: brievenbussen beschermen je post betrouwbaar tegen weer en wind.
    • Kluizen: of het nu gaat om contant geld of belangrijke documenten, met een kluis bescherm je jouw waardevolle spullen tegen diefstal.
    • Beveiligingscamera's: elke instelling waar geld wordt bewaard, bestaat het risico op inbraak en diefstal door het installeren van beveiligingscamera’s verklein je dat risico.

     

    4. Individueel design in kantoorinrichting

     

    Om de vormgeving van jouw kantoormeubilair bij het uniforme totaalbeeld van de bedrijfsruimte te laten passen, is er een verscheidenheid aan kleuren, vormen, materialen en stoffen verkrijgbaar in onze webshop. Het aanbod varieert van moderne meubels tot de zeer klassieke kantoorinrichting.

     

    Daarbij kan kantoormeubilair met passende decoratie items gecombineerd worden, zoals bijvoorbeeld achtergrondfoto's, schilderijlampen, vloerkleden en posters. Door bijvoorbeeld kleurrijke, met stof beklede scheidingswanden toe te passen, kan een optische highlight gecreëerd worden.

     

    FAQ

    Uit welke materialen bestaan kantoormeubelen?

    Wat is de juiste kleur bij het kiezen van kantoormeubilair?