Advertentiecookies en Social Media

Advertentiecookies verzamelen informatie over jouw surfgedrag om jou advertenties te tonen die je kunnen interesseren, de inhoud van de website aan te passen aan jouw interesses en het aantal keren dat iedere advertentie aan je wordt getoond, te beperken. Zo worden ze gebruikt om jouw laatste bezoek aan onze website en andere informatie over jouw website-activiteiten te herkennen (bijvoorbeeld of je op een advertentie hebt geklikt en vervolgens een aankoop hebt gedaan). Met deze informatie kunnen wij een profiel aanmaken dat jouw interesses omvat en waarmee wij op andere websites advertenties kunnen plaatsen die voor jou relevant zijn. Verder verwerken wij deze gegevens om de effectiviteit van onze reclamecampagnes te meten.

Als je je toestemming hebt gegeven voor het plaatsen van advertentiecookies, kunnen we je ook gepersonaliseerde banners en advertenties tonen op onze website op basis van jouw winkelgedrag, bijvoorbeeld of je eerder online of offline aankopen hebt gedaan. Hiervoor traceren en gebruiken we informatie over de vraag of jij in de afgelopen 30 dagen online of offline een aankoop hebt gedaan.
Overzicht van Advertentiecookies en Social Media
Verantwoordelijke (Responsible)
Cookie naam (Name)
Doel (Purpose)
Expiration
MAKRO
IDE
Trackingpixel, wordt gebruikt om relevante advertenties te tonen op websites van derden.
18 maanden
MAKRO
Datr lsd, reg_ext_ref, reg_fb_gate, reg_fb_ref, act wd, fr
Deze cookies worden voor Facebook gebruikt om te identificeren wat bezoekers hebben gedaan op de Makro site zodat we de Makro advertenties op dit netwerk hier op aan kunnen passen. Bijvoorbeeld door je geen advertentie meer te tonen als je een bepaalde actie al hebt gedaan (zoals geen pasaanvraag banner als je al een Makro pas hebt aangevraagd), of een advertentie te tonen als reminder of herhaling van een bepaalde actie (retargeting).
2 jaar
MAKRO
BizoID, BizoData, BizoUserMatchHistory
Deze cookies worden voor Linked gebruikt om te identificeren wat bezoekers hebben gedaan op de Makro site zodat we op dit netwerk bijvoorbeeld je een advertentie kunnen tonen als je een bepaalde actie nog niet hebt gedaan (zoals een inschrijving voor de nieuwsbriefbanner als je nog niet geabonneerd bent op de nieuwsbrief).
18 maanden
MAKRO
guest_id, twll, k, _twitter_sess, original_referer, external_referer
Deze cookies worden voor Twitter gebruikt om te identificeren wat bezoekers hebben gedaan op de Makro site. Hierdoor kunnen we je op dit netwerk bijvoorbeeld Makro aanbiedingen laten zien.
2 jaar
MAKRO
c, tuuid, tuuid_lu
Advertentienetwerk
1 jaar
MAKRO
3pi, car, cf, cip, cnac, id5
Advertentienetwerk
90 dagen
MAKRO
CMDD, CMST, CMPRO, CMPS, CMID, CMRUM3, CMSC
Advertentienetwerk
minimaal 1 dag, maximaal 1 jaar
MAKRO
tuuid, tuuid_last_update, um, umeh
Advertentienetwerk
90 dagen
MAKRO
rpx, put_2760, rpb, khaos, c
Advertentienetwerk
minimaal 30 dagen, maximaal 1 jaar
MAKRO
sess, uuid2
Advertentienetwerk
90 dagen
MAKRO
tuuid, tuuid_last_update
Advertentienetwerk
360 dagen
MAKRO
C
Geeft aan of de browser van de gebruiker cookiesaccepteert.1 - Cookies zijn toegestaan / 3 - Opt-out.
Als C=1 - 60 dagen Als C=3 - 3650 dagen
MAKRO
TPC
Geeft aan of de browser van de gebruiker cookiesvan derden accepteert.
14 dagen
MAKRO
GCM
Identificeert of het nodig is om het bestaan vanhet cookie van de partner opnieuw te controleren.
1 dag
MAKRO
CM
Identificeert of het nodig is om het bestaan vande cookie van de partner opnieuw te controleren (ingesteld door AdServing).
1 dag
MAKRO
CM14
Identificeert of het nodig is om het bestaan vancookies van de partner opnieuw te controleren (ingesteld door Cookie Matching).
14 dagen
MAKRO
token
Beveiligingstoken voor opt-out functionaliteit
Sessie
MAKRO
otsid
Advertiser specific opt-out.
3650 dagen
MAKRO
  uid
Unique identifier.
60 dagen
MAKRO
SR
Sequentiële rotatorinformatie - bevat totaleimpressies, dagelijkse impressies, totale kliks, dagelijkse kliks en de datumvan de laatste impressie.
1 dag
MAKRO
CT
Identificeert laatste klik lidmaatschap voor 3rdparty pixels op de pagina's van de adverteerder.
1 uur
MAKRO
EBFCD
Identificeert dagelijkse frequentielimieten voor hetuitbreiden van de banner.
7 dagen
MAKRO
EBFC
Identificeert totale frequentielimiet vooruitbreidende banner.
7 dagen
MAKRO
CFFC
Compound banner frequency capping
7 dagen
MM
NID
Veiligheid, Analytics, Functionaliteit, Reclame
6 maanden
MM
DSID
Veiligheid, Functionaliteit, Reclame
2 weken
MM
test_cookie
Functionaliteit
15 minuten
MM
id
Functionaliteit, Reclame
OPT_OUT: vaste vervaldatum (jaar 2030/11/09),niet-OPT_OUT: 13 maanden EER-VK / 24 maanden elders.
MM
__gads
Reclame
13 maanden
MM
pm_sess
Veiligheid, Functionaliteit
30 minuten
MM
pm_sess_NNN
Veiligheid, Functionaliteit
30 minuten
MM
aboutads_sessNNN
Veiligheid, Functionaliteit
30 minuten
MM
FPAU
Analytics, Reclame
90 dagen
MM
ANID
Reclame
13 maanden EER VK / 24 maanden elders
MM
AID
Analytics, Reclame
13 maanden EER VK / 540 dagen elders
MM
IDE
Reclame
13 maanden EER VK / 24 maanden elders
MM
TAID
Analytics, Reclame
14 dagen
MM
FPGCLDC
Analytics, Reclame
90 dagen
MM
_gcl_dc
Analytics, Reclame
90 dagen
MM
_gcl_au
Analytics, Reclame
90 dagen
MM
FLC
Reclame
10 seconden
MM
RUL
Reclame
12 maanden
MM
FPGCLAW
Analytics, Reclame
90 dagen
MM
FPGCLGB
Analytics, Reclame
90 dagen
MM
_gcl_gb
Analytics, Reclame
90 dagen
MM
_gac_gb_
Analytics, Reclame
90 dagen
MM
_gcl_aw
Analytics, Reclame
90 dagen
MM
1P_JAR
Reclame
90 dagen
MM
Conversion
Reclame
90 dagen
MM
cto_lwid
Een alternatieve Criteo Unique ID per gebruikerper Partner gebruikt voor onze Tracking oplossing.
13 maanden
MM
cto_idcpy
De Criteo User ID
13 maanden
MM
criteo_cookie_perm
Deze cookie helpt Criteo de trackingoplossingbeter te beheren.
1 jaar
MM
cto_clc
Deze cookie helpt Criteo de trackingoplossingbeter te beheren.
13 maanden op iOS ≥ 11.2, 24 uur elders
MM
cto_optout
Deze cookie helpt Criteo de afgemelde gebruikerste identificeren.
5 jaar
MM
cto_axid
Alleen aangemaakt wanneer de Gebruikersgrafiekvoor de klant wordt geactiveerd, helpt het de trackingoplossing van Criteo.
390 dagen
MM
cto_pxsig
Alleen aangemaakt wanneer de Gebruikersgrafiekvoor de klant wordt geactiveerd, helpt het de trackingoplossing van Criteo.
1 uur
MM
cto_idfs
Deze cookie helpt Criteo de trackingoplossingbeter te beheren.
13 maanden
MM
cto_sid
Deze cookie helpt Criteo de trackingoplossingbeter te beheren.
13 maanden
MM
cto_sid_ack
Deze cookie helpt Criteo de trackingoplossingbeter te beheren.
1 jaary
MM
cto_bundle
Deze cookie helpt Criteo de trackingoplossingbeter te beheren.
13 maanden
MM
_fbp
om bezoeken aan verschillende websites op te slaan ente volgen
3 maanden
MM
fr
om de levering van advertenties of retargetingin te schakelen
3 maanden
MM
xs
om een unieke sessie-ID op te slaan
3 maanden
MM
_fbc
om het laatste bezoek op te slaan
2 jaary
MM
Actpresence
om de vertoningsfrequentie van advertenties tebeheren
1 jaar
MM
MUID
Dit is een Microsoft-cookie dat een GUID bevatdie aan uw browser is toegewezen. Het wordt ingesteld wanneer u interactieheeft met een Microsoft-eigendom, inclusief een UET-bakenoproep of een bezoekaan een Microsoft-eigendom via de browser.
390 dagen
MM
_uetmsclkid
Dit is de Microsoft Click ID, die wordt gebruikt om denauwkeurigheid van het bijhouden van conversies te verbeteren
Sessie
MM
_uetsid
Dit bevat de sessie-ID voor een unieke sessie opde site
1 dag
MM
_uetvid
UET kent deze unieke, geanonimiseerde bezoekers-ID toe, die een unieke bezoeker vertegenwoordigt
390 dagen

Google Ads

Als klant van Ads maken wij gebruik van Google Conversion Tracking. Dit is een dienst van Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ierland "Google". Google Ads wordt gebruikt om metro.de pagina's op Google weer te geven in de advertentieruimte. Wanneer u onze website bezoekt via een Google-advertentie, plaatst Google Ads een cookie op uw eindapparaat ("conversiecookie"). Deze cookie verloopt na 30 dagen. Het wordt niet gebruikt voor persoonlijke identificatie. Als de cookie niet is verlopen wanneer u bepaalde pagina's bezoekt, kunnen wij en Google zien dat iemand op de advertentie heeft geklikt en naar onze site is doorgestuurd. Elke Google Ads-klant ontvangt een andere cookie. Cookies kunnen daarom niet worden gevolgd over de websites van Ads-klanten heen. De informatie die door de conversiecookie wordt verzameld, wordt gebruikt om conversiestatistieken te genereren voor Ads-klanten die voor conversietracering hebben gekozen. Klanten van Ads zien het totale aantal gebruikers dat op hun advertentie heeft geklikt en is doorverwezen naar een pagina met een tag voor het bijhouden van conversies. Wij ontvangen echter geen informatie waarmee u persoonlijk geïdentificeerd kunt worden. Als u niet wilt deelnemen aan het trackingproces, kunt u de instelling van een daarvoor vereiste cookie weigeren - bijvoorbeeld met een browserinstelling die de automatische instelling van cookies doorgaans deactiveert. U kunt cookies ook deactiveren door uw browser zo in te stellen dat cookies van het domein "googleadservices.com" worden geblokkeerd.

 

Google Ads (Remarketing)

Op deze website maken wij gebruik van Google Ads (Remarketing) - Similar Audiences. Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te analyseren en op basis daarvan doelgroepen te creëren. Wij, Metro Cash & Carry Nederland B.V. en METRO Markets GmbH wisselen de door acties op onze websites gegenereerde doelgroepen met elkaar uit om u op basis van uw acties op onze websites passende aanbiedingen van de andere onderneming te tonen.

 

Deze gegevens worden zowel door ons als door Google op eigen verantwoordelijkheid gebruikt om u betere aanbiedingen en gerichte en betere service te kunnen bieden. Google zal deze informatie gebruiken om uw gebruik van de website te evalueren, rapporten over de website-activiteit op te stellen voor website-exploitanten en andere diensten aan te bieden met betrekking tot website-activiteit en internetgebruik.

 

Als Google Analytics is geactiveerd, gebruiken wij cross-device tracking. Dit maakt het mogelijk om gegevens, sessies en interacties op meerdere apparaten toe te wijzen aan een pseudonieme gebruikers-ID en zo de activiteiten van een gebruiker op verschillende apparaten te analyseren. Dit omvat de functie "Google Signals", waarmee wij Google demografische informatie over u (bijv. leeftijd, geslacht, interesses) op geaggregeerd niveau in Google Analytics kunnen weergeven. Dit gebeurt echter alleen als u bij het bezoeken van onze website bent ingelogd op een Google-dienst en tegelijkertijd de optie "gepersonaliseerde reclame" in de instellingen van uw Google-account hebt geactiveerd. Wij kunnen dit gebruiken om onze advertenties op Google Ads te personaliseren door categorieën gebruikers te selecteren op basis van de verstrekte demografische informatie, en onze advertenties op deze gebruikers te richten. Ook in dit geval worden geen persoonlijke gegevens of gebruikersprofielen voor ons toegankelijk; zij blijven voor ons anoniem.

 

Als u "Google Signals" niet wilt gebruiken, kunt u ook de optie "gepersonaliseerde advertenties" uitschakelen in de instellingen van uw Google-account.


Wij (METRO Markets) gebruiken Customer Match. Als je advertentie- en social media cookies hebt geaccepteerd en een aankoop hebt gedaan, kunnen wij jouw e-mailadres selecteren op basis van je aankopen, die versleutelen met behulp van een modern hash-algoritme en deze informatie doorgeven aan Google, waar Google deze hash matcht met zijn gehashte gebruikersgegevens. Als de doorgegeven gegevens overeenkomen, toont Google jou onze advertenties in zijn diensten, bijvoorbeeld in de zoekmachine, Gmail of YouTube, op voorwaarde dat je toestemming hebt gegeven voor het tonen van advertenties in jouw Google-account. Je kunt jouw instellingen voor Google-reclame wijzigen in je Google-account: https://adssettings.google.ca/anonymous?hl=nl


Dit helpt ons om conversies te meten zonder cookies te gebruiken en te veel informatie te verzamelen. De informatie die we verzamelen wordt overgedragen aan Google (nadat het IP-adres is verwijderd zoals hierboven beschreven) en alleen toegevoegd aan een datapool als er binnen een periode van zeven dagen ten minste 700 advertentieklikken zijn geweest. De gegevens worden vervolgens gebruikt om conversies te modelleren op basis van eerdere ervaringen van Google met conversies van ingelogde Google-gebruikers.

De verwerking van uw persoonlijke gegevens voor Google Ads Remarketing, het doorgeven van de informatie aan Google, evenals de uitwisseling van de gevorMAKRO doelgroepen zijn gebaseerd op uw toestemming volgens art. 6 lid 1 p. 1 lit a AVG.

 

Als u de remarketingfunctie van Google Ads niet wilt gebruiken, kunt u deze over het algemeen uitschakelen door uw advertentie-instellingen bij Google aan te passen. U kunt ook het gebruik van cookies door derden uitschakelen door de pagina Network Advertising Initiative uit te schakelen of het gebruik van apparaatidentificatoren te beheren via uw apparaatinstellingen. Informatie over de gegevens die over u worden gebruikt voor advertentiedoeleinden kunt u vinden door de Advertentievoorkeuren te bezoeken. Voor meer informatie over hoe Google verantwoordelijk is voor het gebruik van uw persoonlijke gegevens, ook voor advertentiedoeleinden, raadpleegt u hier het privacybeleid van Google.

 

U kunt uw toestemming voor de instelling van Google Ads Remarketing Cookies, de overdracht van de informatie aan Google en de uitwisseling van doelgroepen tussen Metro Cash & Carry Nederland B.V. en METRO Markets GmbH te allen tijde intrekken door uw instellingen voor marketingcookies  te wijzigen.        


Google Enhanced Conversion

We gebruiken de service Google Enhanced Conversion, een service van Google Ireland Limited ("Google"), Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ierland.


Met deze service leggen we gebeurtenissen op onze website vast, zoals toestemming voor marketingcookies en aankopen tijdens dezelfde sessie, met behulp van tags die zijn ingesteld en worden bijgehouden door Google Tag Manager. Op deze manier zijn we in staat om te begrijpen of degene die toestemming op basis van cookies heeft gegeven ook een aankoop heeft gedaan via de website. Vervolgens nemen we het e-mailadres dat je hebt achtergelaten tijdens de conversie (aankoop of inschrijving voor een nieuwsbrief) en hashen dit automatisch, met behulp van een industriestandaardalgoritme voor eenrichtingshashen en bieden dit als hash veilig aan bij Google om dit te vergelijken met hun gehashte gegevens van ingelogde gebruikers. Als Google de gehashte e-mail kan vergelijken met een klik van een gebruiker op de advertentie, rapporteert Google de conversie op de advertentie die we bij Google hebben geplaatst in onze advertentieaccount. We kunnen deze gerapporteerde conversie uit onze advertentieaccount niet herleiden tot jouw individuele aankoop, aangezien alle conversies, ongeacht of deze verbeterd of klassiek zijn, op dezelfde manier worden gerapporteerd.


Door deze manier van conversietracking te gebruiken, kunnen we conversies op onze advertenties bepalen zonder dat cookies van derden jou als gebruiker volgen, en kunnen we ons alleen richten op de conversies die op onze websites hebben plaatsgevonden. Dit helpt ons om de conversies op onze advertenties te meten en de advertenties en campagne-uitgaven te verbeteren.


De gehashte gegevens worden versleuteld overgedragen aan Google, 20 dagen bewaard en na deze periode automatisch verwijderd.
Als je toestemming geeft voor onze advertentiecookies, plaatsen we de betreffende tags wanneer we een conversie op onze website detecteren. De verwerking van jouw e-mailadres is zodoende gebaseerd op artikel 6 lid 1 sub 1a van de Algemene Verordening Gegevensbescherming.


Zie voor meer informatie over Google Tag Manager het privacybeleid van Google: https://www.google.de/intl/nl/policies/privacy/


Facebook aangepaste doelgroepen

Wij gebruiken Facebook Pixel op onze websites, een hulpmiddel dat wordt beheerd door Meta Platforms Ireland Ltd, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Ierland ("Facebook"), om onze websites te analyseren en te optimaliseren en om advertenties op Facebook te richten. Met Facebook Pixel kunnen wij ook bezoekers van onze website targeten voor de weergave van Facebook-advertenties op basis van hun acties op onze websites. Daarom gebruiken we Facebook Pixel om de Facebook-advertenties die we publiceren alleen weer te geven aan Facebook-gebruikers die interesse hebben getoond in onze website. Dit betekent dat we Facebook Pixel gebruiken om ervoor te zorgen dat onze Facebook-advertenties aansluiten bij de potentiële interesse van gebruikers en geen overlast veroorzaken. We kunnen Facebook Pixel ook gebruiken om de effectiviteit van Facebook-advertenties te volgen voor statistische en marktonderzoeksdoeleinden door te kijken of gebruikers naar onze website zijn doorverwezen nadat ze op een Facebook-advertentie hebben geklikt (bekend als een "conversie" of "gebruikersinteractie").

 

Wij, Metro Cash & Carry Nederland B.V. en METRO Markets GmbH delen met elkaar de doelgroepen die wij van onze respectieve websitebezoekers hebben gemaakt om u op basis van uw eerdere acties relevantere advertenties van de ander op Facebook te tonen.

 

Als u akkoord gaat met onze marketing cookies, wordt er een cookie (pixel) geplaatst. Als u vervolgens inlogt op Facebook of Facebook bezoekt terwijl u bent ingelogd, wordt het bezoek aan onze website vastgelegd in uw profiel. De over u verzamelde gegevens zijn voor ons anoniem, zodat wij daardoor geen informatie over de identiteit van gebruikers ontvangen. Facebook zelf slaat de gegevens echter op en verwerkt ze, zodat een verbinding met het betreffende gebruikersprofiel mogelijk is. Dit betekent dat uit de verwerkte gegevens gebruikersprofielen kunnen worden aangemaakt.

 

Wij zijn elk samen met Facebook verantwoordelijk voor de Facebook Pixel en de gegevens die het verzamelt en deelt met Facebook. Informatie over onze gezamenlijke verantwoordelijkheid vindt u hier: https://www.facebook.com/legal/controller_addendum

Facebook verwerkt de gegevens ook verder in zijn eigen verwerking. Voor meer informatie over hoe Facebook Pixel werkt en hoe Facebook advertenties worden weergegeven, zie het privacybeleid van Facebook: https://www.facebook.com/policy.

 

De verwerking door ons en de uitwisseling van doelgroepen zijn wettelijk gebaseerd op artikel 6 lid 1 p. 1 lit. a AVG.

 

U kunt uw toestemming voor het gebruik van de Facebook Pixel en de uitwisseling van de daardoor gegenereerde doelgroepen te allen tijde intrekken door  uw instellingen voor marketingcookies te wijzigen.

 

U kunt ervoor kiezen dat uw gegevens niet door Facebook Pixel worden verzameld en gebruikt om Facebook Ads weer te geven. Om te configureren of en welke soorten advertenties u op Facebook ziet, kunt u naar de door Facebook ingestelde pagina gaan en de instructies volgen over de instellingen voor op gebruik gebaseerde advertenties: https://www.facebook.com/settings?tab=ads. De instellingen zijn platformonafhankelijk, wat betekent dat ze van toepassing zijn op alle apparaten, zoals desktopcomputers of mobiele apparaten.

 

Microsoft Reclame

Wij gebruiken de dienst "Microsoft Universal Event Tracking" van Microsoft Ireland Operations Limited, One Microsoft Place, South County Business Park, Leopardstown, Dublin 18, D18 P521, Ierland. Met behulp van deze dienst en cookies meten wij het succes van onze campagnes en het gebruikersgedrag op onze websites, bijvoorbeeld hoeveel gebruikers geïnteresseerd zijn in bepaalde producten. We gebruiken ook Microsoft Universal Event Tracking om u producten te tonen die voor u interessant zijn in Microsoft-producten, zoals de Bing-zoekmachine, als u onze site hebt bezocht en toestemming hebt gegeven voor het gebruik van de dienst.

 

Ten behoeve van remarketing, d.w.z. het doelgroepspecifiek tonen van onze producten en campagnes, wordt u toegevoegd aan een campagnelijst op basis van uw gebruikersgedrag op onze site. Pas wanneer deze lijst een kritische omvang van voor ons volledig onbekende deelnemers heeft bereikt, worden u op Bing producten getoond die voor u interessant kunnen zijn.

 

De volgende gegevens worden door Microsoft verzameld en verwerkt voor het meten van succes (conversietracking) en doelgroepvorming (remarketing): Uw IP-adres alsmede gepseudonimiseerde gebruiksgegevens van onze campagnes en onze website, bijv. vanaf welke campagnepagina u ons heeft leren kennen en in welke segmenten van onze website u geïnteresseerd was.  Deze gegevens worden door Microsoft gedurende 180 dagen opgeslagen. Het IP-adres wordt bovendien gecodeerd.

 

De targeting van productaanbiedingen (remarketing) vindt plaats over apparaten heen, bijvoorbeeld omdat u tijdens uw bezoek aan onze website bent ingelogd met uw MSA-account. Het privacybeleid van Microsoft vindt u hier: 

Wij ontvangen geen persoonlijke gegevens over u, uw MSA-account of uw persoonlijke surfgedrag op onze website. Wij ontvangen alleen statistische succesmetingen en evaluaties van Microsoft. Ook kunnen wij niet zien of u persoonlijk bent toegevoegd aan een klantenlijst, aangezien deze voor ons anoniem zijn en alleen worden bepaald door bepaald gedrag.

 

De verwerking van uw gegevens voor de hierboven beschreven conversietracking en remarketing is gebaseerd op uw toestemming voor het plaatsen van marketingcookies overeenkomstig art. 6 lid 1 p. 1 lit a AVG. U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken via het cookiebeheer op onze website.

 

Criteo

Wij gebruiken de technologie van Criteo SA, 32 Rue Blanche, 75009 Parijs, om u gepersonaliseerde productaanbevelingen te tonen op sites van derden.

Criteo verzamelt hiervoor informatie over uw gebruiksgedrag op deze website en maakt gebruik van tracking cookies en vergelijkbare technologieën die METRO Markets in de website integreert en die in uw browser worden geplaatst. Criteo analyseert de producten die u bekijkt of uw zoekgedrag en de pagina's die u bezoekt op de website van de partner waarvoor Criteo reclame levert. Daarnaast verzamelt Criteo gegevens over het eindapparaat en de gebruikte browser, het gebruik van een advertentieblokker en je IP-adres dat met één octet is verkort.

Met behulp van een algoritme kan Criteo trends analyseren en de interesses van individuele gebruikers met betrekking tot websites en apps vaststellen.

Voor meer informatie over hoe Criteo je persoonsgegevens verwerkt, hoe lang Criteo je persoonsgegevens bewaart en aan welke ontvangers en landen Criteo je persoonsgegevens overdraagt, kun je terecht op https://www.criteo.com/nl/privacy/how-we-use-your-data/.

Criteo en METRO Markets zijn gezamenlijk verantwoordelijk voor het verzamelen en doorgeven van de persoonsgegevens. De daaropvolgende weergave van de reclame wordt onafhankelijk door Criteo uitgevoerd.

De rechtsgrondslag voor het verzamelen en doorgeven van uw gegevens is uw toestemming conform art. 6 lid 1 zin 1 lit. a) AVG.

U kunt deze toestemming te allen tijde hier intrekken: https://www.criteo.com/nl/privacy/disable-criteo-services-on-internet-browsers/

 

Connexity

Wij gebruiken ook Connexity, Inc, 2120 Colorado Ave, Suite 400, Santa Monica, CA 90404, Verenigde Staten als verwerker.

Bij een bezoek aan onze homepage wordt een tracking cookie geplaatst. Het IP-adres van de bezoeker en aankoopgegevens worden verzameld en opgeslagen voor het afspelen en optimaliseren van reclamecampagnes op sites van derden. De persoonlijke gegevens worden verwerkt totdat het doel van de verwerking niet meer van toepassing is of de klant herroeping verklaart.

De verwerking van persoonsgegevens is gebaseerd op uw toestemming overeenkomstig art. 6 lid 1 p. 1 lit. a) AVG.

U kunt de dienst hier ook beëindigen door u af te melden: https://europeconnexit.wpengine.com/de/opt-out/

U kunt uw toestemming intrekken door de desbetreffende cookie in uw browser te verwijderen. In dat geval worden er geen persoonlijke gegevens aan Solute GmbH doorgegeven.

Google Analytics

Als je zowel Webstatistieken cookies als Advertentiecookies accepteert en inlogt op jouw klantenaccount, slaan wij met jouw persoonlijke klant-ID informatie op over je website-activiteiten (bijvoorbeeld aankopen, selecties in het winkelwagentje, abonnement op de nieuwsbrief, app-download) en verrijken wij deze informatie met jouw offline aankopen in onze winkels. Alleen als je ook Advertentiecookies hebt geaccepteerd, combineren we deze gegevens met informatie over reclame (bijvoorbeeld dat je op een online advertentie hebt geklikt en vervolgens een aankoop hebt gedaan). Dit laat ons toe om informatie in te winnen over je weg naar Makro producten en diensten en zo onze investeringen op specifieke marketingkanalen te verbeteren. Dit type verwerking is gebaseerd op jouw toestemming voor de hiervoor vereiste prestatie- en marketingtracking. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken door de cookie-instellingen aan te passen.