Personalisatie cookies en vergelijkbare technieken

Als je instemt met het gebruik van Personalisatie cookies, maken we op basis van de onderstaande gegevens een gepersonaliseerd profiel over je aan.

Om onze diensten beter af te stemmen op jouw individuele interesses en voorkeuren, verzamelen en bewaren we informatie die we over een bepaalde periode over jou hebben verzameld op onze online domeinen, zoals je aankoop- en klikgedrag op onze website. De voorgaande informatie verkrijgen we door het gebruik van cookies en soortgelijke technologieën (waar ook artificial intelligence onderdeel van kan uitmaken). Dit betreft met name jouw NAW-gegevens, aankoopgegevens, betaalmethode, interactie- en communicatiegegevens tussen jou en ons, en andere vrijwillig aan ons verstrekte informatie. Deze informatie combineren wij met bepaalde geaggregeerde statistische informatie en op basis daarvan berekende kenmerken. We controleren of je jouw account op meerdere apparaten gebruikt en volgen je activiteiten op al deze apparaten.

Hierdoor kunnen we een individueel profiel aanmaken over jou om jou op maat gemaakte (gepersonaliseerde) reclame te tonen, maar ook om voorspelingen te doen over de producten en aanbiedingen waarin je geïnteresseerd zou kunnen zijn. Zo zullen we bijvoorbeeld gebruikers aanspreken op een verwacht gunstig moment via het voorkeurskanaal met geschikt beeldmateriaal voor interessante aanbiedingen en promoties (mogelijk op verschillende apparaten) of zullen ontevreden klanten gericht worden benaderd. Naast kenmerken van individuele gebruikers kunnen we zo ook kenmerken van gebruikersgroepen identificeren en statistische inzichten verkrijgen, waarmee we onze aanpak kunnen optimaliseren en prioriteren.

Je kunt jouw toestemming voor Personalisatie cookies te allen tijde intrekken door jouw instellingen te wijzigen. Deze statistische informatie omvat met name sociaal demografische gegevens (zoals koopkracht in bepaalde regio's), voorkeuren van bepaalde klantgroepen (zoals contactkanalen of koopmotieven) en soortgelijke marktgegevens. Het betreft geaggregeerde data die niet tot individuen herleidbaar is.