Wat moet ik allemaal meenemen?
Als je een defect artikel wil inleveren in de vestiging, neem dan ook je aankoopfactuur mee. Mocht je deze niet meer op papier hebben, check dan onze digitale oplossingen. Neem accessoires alleen mee als hier een defect in zit.
Hoe lang duurt een reparatie?
Je defecte artikel komt zo snel mogelijk gerepareerd retour. Vanaf het moment van inleveren duurt het maximaal 23 werkdagen voordat je artikel terug is, of er een alternatieve oplossing wordt aangeboden.
Kan ik de status van de reparatie inzien?
Jazeker! Check deze website en vul je reparatienummer en postcode in om de status te volgen.
Zijn er kosten verbonden aan een reparatie?
Indien het defect binnen de garantievoorwaarden valt is de reparatie kosteloos. Na de standaard fabrieksgarantie van twee jaar kan de reparateur kosten berekenen, neem in dat geval contact met ons op. Blijkt je artikel externe schade te hebben (zoals breuk, waterschade, of slijtage) dan valt dit nooit onder garantie.
Heb je een andere vraag? Neem dan contact met ons op.