REPARATIE & GARANTIE - service aan huis

Wat houdt service aan huis in?
Een monteur komt aan huis je artikel repareren. Bij bepaalde grote aankopen zoals wasmachines en drogers heb je recht op deze thuisservice.

Hoe meld ik een reparatie aan huis aan?
Telefonisch via 0900 20 25 300. Zorg dat je de aankoopfactuur en het serienummer bij de hand hebt, anders kunnen we je niet helpen.

Wanneer neemt de monteur contact met mij op?
Binnen drie werkdagen na aanmelding van het defect neemt de monteur contact met je op om een reparatiedatum en -tijd in te plannen, of voor informatie over het op te lossen probleem. Let op! Er kan contact met je worden opgenomen met een anoniem telefoonnummer of via e-mail, check je ongewenste berichten.

Zijn er kosten verbonden aan een reparatie?
Indien het defect binnen de garantievoorwaarden valt is de reparatie kosteloos. Na de standaard fabrieksgarantie van twee jaar kan de reparateur kosten berekenen, neem in dat geval altijd contact met ons op. Blijkt je artikel externe schade te hebben (zoals breuk, waterschade, of slijtage) dan valt dit nooit onder garantie.

Heb je een andere vraag? Neem dan contact met ons op.