Webshop


Wie kan gebruik maken van de webshop?
De webshop (webshop.makro.nl) is exclusief voor Makro klanten. Met jouw Makro-pas gekoppeld aan je MijnMakro account krijg je toegang tot een selectie food- en non-foodproducten, zodat je alles in huis hebt om gestroomlijnd te ondernemen.

Wat is het assortiment?
Vanaf nu vind je een selectie producten van Makro op één vaste plek: in onze nieuwe webshop. We starten met een compact online assortiment met essentiële food- en non-foodproducten voor je kantoor. De komende maanden breiden we het assortiment stap voor stap uit.

Wat zijn de bezorgkosten?
De verzendkosten bedragen € 9,99 excl. btw per bestelling.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Je kunt je bestelling met iDEAL of creditcard (Visa/MasterCard) afrekenen.

Wanneer wordt er bezorgd?
Bestel je op werkdagen voor 17.00 uur, dan heb jij je bestelling de volgende werkdag op locatie. De bestellingen worden bezorgd tijdens kantooruren.

Waar bezorgen jullie?
Op afleveradressen in Nederland; inclusief de Waddeneilanden.

Wie bezorgt er?
De bestelling wordt door DHL bezorgd. Indien je niet aanwezig bent, volgt er de volgende werkdag een nieuwe poging. De bezorger doet een briefje in de bus. Bij de tweede keer niet aanwezig kun je je pakket afhalen bij een DHL Sorteercentrum.

Kan ik een bestelling annuleren of wijzigen?
Heb je de track en trace van de bestelling ontvangen? Het is dan helaas niet meer mogelijk om je bestelling te wijzigen of annuleren. Indien je deze nog niet hebt ontvangen dan graag contact opnemen met Makro Customer Service Center. Het is natuurlijk wel mogelijk om een artikel te retourneren.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kan je bestelling retourneren in een van onze vestigingen. Klik hier voor de retour voorwaarden.

Mijn bestelling is incompleet of beschadigd
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Neem contact op met het Makro Customer Service Center.


Acties


Ik wil gebruik maken van een 1+1 actie, hoe doe ik dit?
Plaats twee artikelen in de winkelwagen. Combineren is uiteraard mogelijk. In de winkelwagen wordt vervolgens 50% korting verrekend over het totaalbedrag. Wanneer je slechts één artikel in je winkelwagen plaatst, wordt ook slechts één artikel geleverd.

Matrassen & lattenbodems


Levering


Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
De matrassen en lattenbodems worden rechtstreeks vanuit onze leveranciers naar het afleveradres verzonden.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Bij éénpersoonsmatrassen ontvang je een e-mail met daarin een trackingcode zodra het artikel vanuit de leverancier is verzonden. De matrassen worden vacuüm verpakt en opgerold, waardoor de doos die je thuis ontvangt kleiner kan zijn dan je zou verwachten.
De levertijd bedraagt tussen de 4 en 10 werkdagen.

Bij tweepersoonsmatrassen en lattenbodems zal de leverancier via e-mail of telefoon contact opnemen om een geschikt bezorgmoment af te spreken.
De levertijd bedraagt maximaal 14 werkdagen.

Wat gebeurt er als ik niet aanwezig ben als mijn bestelling wordt bezorgd?
Wanneer je onverhoopt niet thuis bent, houdt de track en trace gegevens in de gaten om de vervolg stap te zien. Bij grotere matrassen en lattenbodems wordt er vooraf een bezorgafspraak met je gemaakt.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Wanneer je bestelling verzonden is, ontvang je een e-mail met daarin een track & trace code.

Kan ik een bezorgdatum kiezen?
Wanneer je een groter matras of een lattenbodem hebt besteld, neemt de leverancier contact met je op om een bezorgafspraak te maken.

Wat gebeurt er als ik naast een matras ook nog iets anders uit de webshop bestel?
Je bestelling zal in meerdere leveringen worden geleverd. Het matras en of lattenbodem ontvang je via de leverancier, de rest van je bestelling wordt vanuit Makro met DHL bezorgd.

Word ik geïnformeerd als levertijden veranderen?
Wanneer levertijden veranderen, bijvoorbeeld wanneer je bestelling vertraagd is, wordt je hiervan op de hoogte gebracht.

Hoe ontvang ik mijn factuur?
Voor bestellingen met matrassen en/of lattenbodems ontvang je de factuur per e-mail. Daarnaast vind je je digitale facturen in de Makro app of in MijnMakro.


Retourneren matrassen en lattenbodem


Kan ik een artikel retourneren?
Neem contact op met het Customer Service Center via ons contactformulier.