Nog geen Makro-pas?

Word Makro-pashouder

Garantie en reparatie

hero-garantie

Veilig en vertrouwd inkopen doen

Als je inkopen doet, wil je kunnen genieten van jouw aankopen. Dat bij aankomst op de zaak blijkt dat iets niet functioneert, is het laatste wat je wilt. Daarom krijg je op al onze artikelen altijd de originele fabrieksgarantie van onze leveranciers. Op elektro-artikelen van onze eigen huismerken Fairline en Tarrington House krijg je zelfs 2 jaar volledige garantie. Kortom, bij Makro inkopen is veilig en vertrouwd.

Reparatieservice

Heb je een artikel gekocht dat defect of beschadigd is? Wij repareren het, ook ná de garantieperiode. Geef het artikel af bij de klantenservice in jouw vestiging. Vergeet niet de originele aankoopfactuur mee te nemen.


Onze reparatiespecialisten voeren de reparatie uit. Wij spreken een reparatietermijn af en houden de voortgang in de gaten. Over eventuele kosten maken we vooraf heldere afspraken. Dus geen kosten zónder jouw toestemming.

Vragen over de voortgang van jouw reparatie?

Je wilt informatie over de voortgang van een reparatie? Neem contact op met ons Customer Service Center: 0900 - 20 25 300 (€ 0,20 per gesprek).

Makro Garant

Heb je voor 1 april 2016 Makro Garant afgesloten, bekijk hier de voorwaarden en wat je moet doen bij schade.