Nog geen Makro-pas?

Word Makro-pashouder

Klantenservice


Goede service verandert continu

Goede service is niet statisch. Goede service verandert voortdurend. Daarom verwerken we continu alle vragen die bij ons Customer Service Center binnenkomen. Jij bepaalt ons serviceniveau. Wij zijn niet voor niets partner voor ondernemend Nederland.

Contact Makro Customer Service Center

Het Makro Customer Service Center is telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag 08:00 - 22:00 uur, zaterdag 08:00 - 18:00 uur en zondag 12.00 - 17.00 uur of per e-mail of post.

Telefoon

Nederland: 0900 - 20 25 300 (€ 0,20 per gesprek)
België: 0900 - 77 325 (€ 0,20 per minuut)
Duitsland: 0900 - 16 62 663 (€ 0,25 per minuut)
Fax: 0174 - 292 441

Post

Makro Customer Service Center
Postbus 159
2290 AD Wateringen


Veel gestelde vragen

Heb je al bij de veel gestelde vragen gekeken?

Klantenservice in de vestigingen

In iedere vestiging hebben wij een klantenservice waar onze medewerkers je graag persoonlijk te woord staan.

Je bent zonder afspraak welkom

Onze medewerkers zijn intern opgeleid en zij beschikken over een grote kennis van alle producten en diensten. Heb je een product dat je wilt ruilen, retourneren of laten repareren? Of wil je gewoon wat informatie? Onze medewerkers staan voor je klaar. Je bent zonder afspraak meer dan welkom.

  • direct antwoord op vrijwel al jouw vragen;
  • prachtige oplossing voor een acuut probleem;
  • informatie en documentatie.

Lastige vraag of gewoon een adreswijziging

Voor al jouw vragen over producten en diensten van Makro. Of je nu een algemene vraag heeft of informatie wilt over garanties en reparaties. Ons vakkundige en enthousiaste team zit voor je klaar om al jouw vragen te beantwoorden.