WELKOM BIJ MAKRO vianen
Uitgelicht
BEKIJK DE NIEUWSTE MAKRO FOLDERS
Services
Veelgestelde vragen
Als jouw onderneming zich in het horeca-segment bevindt kom je op basis van je KVK-inschrijving automatisch in aanmerking voor een horecapas. Hiermee heb je een aparte parkeerplaats en ruimere openingstijden.
Facturen kun je altijd vinden in je MijnMakro-account of via de Makro app. Log in en profiteer van de extra opties die een MijnMakro-account en de Makro app bieden. Uitgebreide uitleg kun je hier vinden.
Van heel veel artikelen kun je online op onze website de voorraad controleren per vestiging. Staat je artikel hier niet tussen, neem dan telefonisch contact met ons op via het algemene servicenummer.
Makro streeft naar uitstekende kwaliteit, maar er kan altijd wat mis gaan. Voor een non-food artikel dat je kunt dragen (koffiezetter, laptop, broodrooster, etc.), kun je met het artikel en de aankoopfactuur naar onze klantenservice in de vestiging. Onze collega’s nemen de opties met je door. Betreft het een groot artikel (wasmachine, koelkast, tv, etc.) neem dan eerst even telefonisch contact op. Food-artikelen welke niet goed zijn kun je aanmelden via ons contactformulier. Vergeet niet om de THT-datum en de LOT-code niet te vermelden, dan kunnen we je sneller helpen.