makro-pas - aanvragen

Waar vraag ik een pas aan?
Een Makro-pas aanvragen kan online met je MijnMakro-account of bij klantenservice in een Makro-vestiging. Heb je nog geen account, registreer die dan eerst.

Wat heb ik nodig om een Makro-pas aan te vragen?
Vraag je de pas online aan, registreer je dan eerst voor MijnMakro. Hierna kun je jouw bedrijf of organisatie registreren. Zorg dan dat je je Kamer van Koophandel-nummer, een geldig e-mailadres en je telefoonnummer bij de hand hebt.

Ga je naar een vestiging, neem dan een (maximaal een jaar oud) uittreksel van je Kamer van Koophandel inschrijving mee, en een geldig legitimatiebewijs.

Ben je niet de eigenaar of een bestuurslid van je bedrijf, vereniging of stichting? Dan heb je een verklaring van de beslissingsbevoegde nodig. Alleen deze persoon mag de pas aanvragen. Je vindt zijn/haar naam op het uittreksel van de Kamer van Koophandel.

Wanneer ontvang ik mijn pas?
Uiterlijk 10 dagen na de aanvraag, via de post. In de Makro App vind je direct nadat wij jouw registratie verwerkt hebben je digitale Makro-pas. Hiermee ben je altijd welkom in onze 17 vestigingen.

Ik heb mijn pas nog niet ontvangen: kan ik toch al inkopen doen?
Zeker. Met de Makro App op je telefoon heb je altijd je digitale Makro-pas bij je. Ook kan je in alle Makro-vestigingen op vertoon van je legitimatiebewijs een dagpas krijgen zodra je de inschrijving hebt voltooid.

Ik heb een bedrijf in het buitenland: kan ik toch een pas aanvragen?
Geen probleem. Meld je hier aan voor een pas op naam van je buitenlandse bedrijf.

Kan ik voor mijn buitenlandse bedrijf btw-vrij inkopen?
Ja, als je dit in een Makro-vestiging aanvraagt. Je hebt het volgende nodig:
- EU btw-nummer
- een geldig legitimatiebewijs
- bewijs van inschrijving bij je lokale Kamer van Koophandel of vergelijkbare instantie

 

Heb je een andere vraag? Neem dan contact met ons op.