Te groot of te zwaar? Geen zorgen. Wij bezorgen

Een paar kistjes wijn neem je probleemloos mee. Maar grote artikelen zoals een buitenkeuken of een koelmeubel? Dat is een ander verhaal. Wij snappen dat jij wel iets anders aan je hoofd hebt dan het regelen van alternatief vervoer. En nemen deze zorg uit handen. Wij bieden een zeer betaalbare bezorgservice voor witgoed, bruingoed en grote seizoensartikelen. Dat is goed én Groots geregeld.

Standaard of extra?

Bezorging regel je bij de klantenservice. Je hebt de keuze uit Standaard of Extra. Hieronder zie je de verschillen. Bezorging is mogelijk op alle werkdagen tussen 8:00 en 20:00 uur. We leveren zowel in Nederland als België.

* Niet mogelijk op de Waddeneilanden. Levering vindt plaats aan het depot van de eilandvervoerder in de haven, die vervolgens de bestelling bij je bezorgt.
** Bekijk vooraf de instructies voor het retourneren van je oude apparaat
*** Uitzonderingen:
- Aansluiten elektrisch fornuis / kookplaat
- Inbouwen van apparatuur
- Aansluiten van trekschakelaar
- Boren of zagen voor aansluiting
- Droger op wasmachine plaatsen
- Takelen

 

Het pluspunt van Makro Plus

Je hebt ze vast wel eens gezien: de artikelen met het Makro Plus logo. Deze artikelen worden gratis door de leverancier bezorgd. Binnen 5 dagen na bestelling ontvang je een mailtje om het moment van bezorging af te spreken. Vervolgens wordt je bestelling na 15 tot 30 dagen geleverd.

Zo werkt Makro Plus

• Bezorging is gratis
• De levertijd staat op de voorkant van de opdrachtbevestiging
• De leverancier neemt rechtstreeks contact met je op om de bezorgdag af te stemmen
• Je ontvangt je bestelling op het afgesproken moment op het door jou opgegeven adres
• Je betaalt je bestelling vooraf
• We bezorgen de bestelling in Nederland tot aan de eerste drempel van de begane grond (bijvoorbeeld tot aan de voordeur of hoofdingang)
• De plaats van aflevering moet vanaf de openbare weg zonder belemmeringen bereikbaar zijn
• Controleer de geleverde bestelling op zichtbare schade voor je het ontvangstbewijs tekent
• Wanneer je de schade vooraf meldt, heb je recht op een schadevergoeding
• Je factuur is je garantiebewijs

Vragen of klachten? Neem dan contact op met het Makro Customer Service Center: 0900 - 20 25 300.

Houd je opdrachtbevestiging bij de hand zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen. In de algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden van METRO Cash & Carry Nederland B.V. vind je de overige specificaties.