Nog geen Makro-pas?

Word Makro-pashouder

MijnMakro

Wat zijn de mogelijkheden van MijnMakro?

Met een MijnMakro account beheer je je klantgegevens online en kun je gebruik maken van extra services zoals de digitale Makro-pas in de Makro-app. Je vindt hier ook je facturen en kan als beslissingsbevoegde ook passen voor collega’s aanvragen. Horecaklanten kunnen met hun MijnMakro account ook bestellingen plaatsen via de Horeca Bezorgservice.

Hoe kan ik mij registreren bij MijnMakro?

Je kunt je hier registeren of in de Makro-app.

Waar kan ik mijn e-mailadres of wachtwoord wijzigen?
Als je ingelogd bent in MijnMakro kan je jouw e-mailadres of wachtwoord wijzigen in het menu Persoonlijke gegevens.

Kan ik op mijn Makro inschrijving maar één MijnMakro account aanmaken?
Per Makro-pashouder kan er één MijnMakro account worden aangemaakt. Ben je beslissingsbevoegd? Dan kun je zelf een extra pas voor je collega’s aanvragen via MijnMakro.

Ik wil mij registreren bij MijnMakro maar mijn pasnummer wordt niet herkend.
Neem contact op met ons Customer Service Center op 0900 - 20 25 300 of vul het contactformulier in.

Ik ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten.

Je kunt inloggen met het e-mailadres dat bij ons bekend is, je wachtwoord kun je hier opvragen.

Waarom kan ik niet inloggen in MijnMakro?
Voordat je kan inloggen, dien je je eerst te registreren voor MijnMakro. Iedere Makro pashouder kan zich registreren. Indien je al geregistreerd bent, controleer dan of je op de activatielink heeft geklikt die je hebt ontvangen in jouw e-mail inbox. Deze activatielink is 24 uur geldig. Je kan altijd een nieuwe activatielink aanvragen door zich opnieuw te registreren. Als je al op de activatielink geklikt hebt controleer dan of je de juiste gebruikersnaam en/of het juiste wachtwoord hebt opgegeven.

Mijn e-mailadres is niet gewijzigd.
Je ontvangt een bevestigingsmail op jouw nieuwe e-mailadres. De link in deze e-mail dien je te activeren om de wijziging definitief te maken.

Ik heb geen e-mail gekregen nadat ik mij geregistreerd had, mijn gegevens vergeten was of nadat ik mijn gegevens gewijzigd heb.

Controleer of het e-mailbericht tussen jouw ongewenste (spam) e-mail terecht is gekomen. Je kan voorkomen dat e-mailberichten van MijnMakro als spam worden aangemerkt door Klantenservice@mijn.makro.nl aan de lijst met veilige afzenders toe te voegen.
Ga na of je de juiste gegevens hebt opgegeven, indien je twijfelt kan je de handeling opnieuw uitvoeren.

Blijft mijn Makro pas geldig als ik mijn MijnMakro account ophef?
Na het opheffen van jouw MijnMakro account blijft jouw Makro pas gewoon geldig. Je blijft dan ook van harte welkom in onze vestigingen.

Heb je een andere vraag? Neem dan contact met ons op.

Terug naar boven